На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 463 338.10 UAH
Замовник
Управління освіти Дубенської м.р.Яловичина охолоджена частина тушки, маса порції без кістки
314 175.00 UAH
Свинина охолоджена частини тушки, маса порції без кістки
125 414.40 UAH
Філе куряче охолоджене/сухої заморозки
1 023 748.70 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-19-001873-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Пункт закону Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Обґрунтування Замовником було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015: 15110000-2- М'ясо Лот 1 – Яловичина охолоджена частина тушки, маса порції без кістки; Лот 2 – Свинина охолоджена частини тушки, маса порції без кістки; Лот 3 – Філе куряче охолоджене/сухої заморозки; та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – «подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: - Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2021-12-13-019626-c; - Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 29 грудня 2021. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: - Оголошення про проведення процедури закупівлі –UA-2021-12-30-001257-a; Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 15 січня 2022.Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, враховуючи вище наведене Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у Тендерній документації. |
Дата останніх змін | 31 січня, 13:36 |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 314 175.00 UAH без ПДВ |
---|
Яловичина охолоджена частина тушки, маса порції без кістки1770 кілограм Адреса поставки: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради Строк: до 31.12.2022 14:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо |
Умови оплати |
поставка товаруРозрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після надання Постачальником накладних на товар, протягом 20 календарних днів з дати отримання товару. У випадку затримки оплати замовлення (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 125 414.40 UAH без ПДВ |
---|
Свинина охолоджена частини тушки, маса порції без кістки1136 кілограм Адреса поставки: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради Строк: до 31.12.2022 14:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо |
Умови оплати |
поставка товаруРозрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після надання Постачальником накладних на товар, протягом 20 календарних днів з дати отримання товару. У випадку затримки оплати замовлення (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 023 748.70 UAH без ПДВ |
---|
Філе куряче охолоджене/сухої заморозки8879 кілограм Адреса поставки: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради Строк: до 31.12.2022 14:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо |
Умови оплати |
поставка товаруРозрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після надання Постачальником накладних на товар, протягом 20 календарних днів з дати отримання товару. У випадку затримки оплати замовлення (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | Управління освіти Дубенської м.р. |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04590725 |
Поштова адреса | 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Тараса Бульби 4 |
Ім'я |
Пахалюк Юлія Василівна ( ) |
Телефон | +380992951215 |
Ел. пошта | ostt26@ukr.net |