На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
41 514.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Не надана довідка в довільній формі про наявність власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуги. 2. Не в повному обсязі надані особисті медичні книжки (з чинним медоглядом) водіїв, експедиторів транспортних засобів та вантажників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі та не надані копії водійських посвідчень водіїв. 3. У складі пропозиції Учасник не надав гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). 4. Відсутній гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, які є предметом закупівлі у кількості, зі строками та в терміни, визначений оголошенням про проведення закупівлі за процедурою спрощена закупівля Враховуючи викладене пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Не надана довідка в довільній формі про наявність власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуги. 2. Не в повному обсязі надані особисті медичні книжки (з чинним медоглядом) водіїв, експедиторів транспортних засобів та вантажників, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі та не надані копії водійських посвідчень водіїв. 3. У складі пропозиції Учасник не надав гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). 4. Відсутній гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, які є предметом закупівлі у кількості, зі строками та в терміни, визначений оголошенням про проведення закупівлі за процедурою спрощена закупівля Враховуючи викладене пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 43776463 |
---|---|
Поштова адреса | 77111, Україна, Івано-Франківська область, Бурштин, вул. Калуська 6-і |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Верестюк Тетяна Михайлівна |
Телефон | +380983384841 |
Ел. пошта | shchedryy.korovay@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-19-006067-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 41 514.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 207.57 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 лютого, 00:00 |
Хліб з пшеничного борошна вищого гатунку120 кілограм Адреса поставки: 79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Володимира Великого, 41-А Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811100-7, Хліб |
Хліб цільнозерновий пшеничний1460 кілограм Адреса поставки: 79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Володимира Великого, 41-А Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811100-7, Хліб |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Початкова школа "Малюк" Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20833937 |
Поштова адреса | 70053, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Володимира Великого, 41 а |
Ім'я |
Скорик Василина Вікторівна |
Телефон | 380974404615,380993419578 |
Ел. пошта | maluk.tender@gmail.com |