На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 612 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 1) Замовник перераховує Виконавцю попередню оплату (аванс) у розмірі 30 % від ціни Договору на розрахунковий рахунок у грошовій формі у національній валюті у безготівковій формі за послуги, які надаються Виконавцем згідно заявки Замовника та виставленого рахунку протягом 5 (п’яти) робочих днів. Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. 2) Вид предмета закупівлі: Послуги. 3) Особливості процедури: за вартістю придбання (найнижчою ціною). 4) Місце доставки: за місцем знаходження майна, що підлягає оцінці, про що вказується в кожній заявці Замовника окремо, перелік якого визначений в Додатку 5 Тендерної документації. 5) Очікувана вартість закупівлі: 5 612 000.00 гривень без ПДВ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34530299 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 01054, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 41, ЛІТЕРА "А", ПОВЕРХ № 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Зайцева Тетяна |
Телефон | 380444258699 |
Ел. пошта | ECAC@BIGMIR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32553089 |
---|---|
Поштова адреса | 03127 , Україна, Київська область, Київ, 03127, м.Київ, ПРОСПЕКТ 40-РІЧЧЯ ЖОВТНЯ, будинок 100/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Уповноважена особа |
Телефон | 380994323704 |
Ел. пошта | r.shepetko@uvecon.ua |
Період оскаржень до 9 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану в Україні
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-21-003456-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 612 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 56 100.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 11 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 29 липня, 16:11 |
Аукціон |
28 лютого, 13:01 Переглянути |
Оцінка для цілей бухгалтерського обліку активів підприємства (необоротних активів) станом на 31.12.2021 р.Valuation for the purposes of accounting for the assets of the enterprise (non-current assets) as of 31.12.20211 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79210000-9, Бухгалтерські та аудиторські послуги |
Оплата Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів у формі 30% попередньої оплати за послуги, які надаються Виконавцем згідно заявки Замовника та встановленого рахунку на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) робочих днів.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Світлана Петрова (Svitlana Petrova) |
Телефон | +380442546680 |
Ел. пошта | petrovakpt@ukr.net |