На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
93 278.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2793301949 |
---|---|
Поштова адреса | 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Братів Бойчуків, б.15, кв. 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Маник Неля |
Телефон | 380669905676 |
Ел. пошта | manuk_nelja@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-21-009473-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 93 278.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 466.39 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 січня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 лютого, 08:00 |
Дата останніх змін | 7 лютого, 14:50 |
борошно933 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612100-2, Борошно пшеничне |
рис532 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15614200-7, Рис шліфований |
Вівсяна крупа97 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613100-9, Вівсяна крупа |
булгур175 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613300-1, Злакові продукти |
крупа кукурудзяна202 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613311-1, Кукурудзяні пластівці |
пшоно206 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613300-1, Злакові продукти |
пшенична яра242 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613300-1, Злакові продукти |
перлова крупа143 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613300-1, Злакові продукти |
гречана крупа593 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613000-8, Продукція із зерна зернових культур |
горохова крупа305 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613000-8, Продукція із зерна зернових культур |
ячмінна210 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613300-1, Злакові продукти |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком не більше 30 робочих днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Підволочиської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40508989 |
Поштова адреса | 47800, Україна, Тернопільська область, смт. Підволочиськ, вул. А. Шептицького, 4 |
Ім'я |
Ірена Витвицька |
Телефон | +380970621112 |
Ел. пошта | osvitapidvol_otg@ukr.net |