На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1600.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Програма ДВОДЕННОГО ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ: (Платформа ZOOM) 31 січня – 1 лютого 2022 року – Лектор: Сніжко Юлія Олексіївна. 1.Планування закупівель на 2022 р. Як організувати планування закупівель, коли закупівлі проводять уповноважена особа та тендерний комітет. 2.Обов язки уповноваженої особи. 3.Визначення предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Коли і які Класифікатори застосовувати? 4.Види процедур закупівель. Алгоритм проведення спрощеної закупівлі. 5.Основні зміни при проведенні процедури відкритих торгів. 6.Основні зміни при проведенні переговорної процедури закупівлі. 7.Тендерна документація. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Забезпечення тендерної пропозиції. 8.Нові підстави для відмови в участі у закупівлі. Які документи та в якому вигляді має подати переможець на підтвердження ст..17. 9. Договір про закупівлю. 10. Закупівля електричної енергії. 11.Оновлені кваліфікаційні критерії. 12.Відповідальність у сфері публічних закупівель. 13. Підготовка до тестування.(Питання-Відповіді). Після проходження навчання слухачі отримують сертифікати та методичні матеріали.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-21-011516-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 600.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 21 січня, 14:33 |
---|
послуга, щодо проходження одного спеціаліста курсу навчання у сфері здійснення публічних закупівель1 послуга Адреса поставки: 03065, Україна, Київська область, м. Київ, просп. Космонавта Комарова, 3 Строк: до 01.02.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80410000-1, Послуги різних навчальних закладів |
кошти спецфонду
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство “Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1” Солом’янського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38960408 |
Поштова адреса | 03065, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т. Космонавта Комарова, 3 |
Ім'я |
Олександра Шайтан |
Телефон | +380503582131 |
Ел. пошта | aleksandra.shaytan@gmail.com |