На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
12 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 1 лютого, 12:11
Опис
На підставі пункту 2 частини 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі, неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель. Скасувати закупівлю «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій, дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти комунальних закладів «заклад загальної середньої освіти-заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради, ID закупівлі UA-2022-01-21-016148-b у електронній системі закупівель, у зв’язку із не можливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-21-016148-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 681 657.04 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | За весь час КП БРР «Об’єднання шкільного харчування» надавало послуги їдалень гарантованої якості та вчасно. Виконавцем забезпечується суворе дотримання вимог до кулінарної переробки харчових продуктів, а також умов, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються. Вище вказаний постачальник має/успішний досвід виконання аналогічних договорів, щодо надання Послуг з організації шкільного харчування. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови надання послуг. Підстав для відмови в укладенні договору відсутні. Наявність ще одного постачальника може вплинути на порушення технологічного процесу та санітарних норм під час приготування страв, що являється неприпустимим при наданні послуг, які являються предметом зазначеної закупівлі. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з КП БРР «Об’єднання шкільного харчування» на закупівлю по предмету: код ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій, дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти комунальних закладів «заклад загальної середньої освіти-заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради), може призвести до обмеження в забезпеченні комплексним харчуванням дітей та учнів закладів освіти Бородянської територіальної громади. З метою забезпечення та організації безперебійного і раціонального харчування дітей у загальноосвітніх навчальних закладах Бородянської територіальної громади, вкрай необхідно провести закупівлю код 55510000 - 8 — послуги їдалень, за переговорною процедурою. КП БРР «Об’єднання шкільного харчування» є спеціалізованою організацією з багаторічним досвідом роботи по наданню даних послуг закладам освіти Бородянської територіальної громади, багаторазовий переможець торгів, який на даний час надавав послуги, має на базах навчальних закладів розміщене технологічне обладнання, необхідне для приготування їжі, столове обладнання для надання послуг. |
Дата останніх змін | 12 лютого, 00:04 |
---|
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій, дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти комунальних закладів «заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради)1 послуга Адреса поставки: 07801, Україна, Київська область, смт Бородянка, Місце надання послуг за адресами Замовника Строк: до 31.12.2022 16:53 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Оплата наданих за звітний період Послуг проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дня подання Виконавцем документів, передбачених п.п. 4.3.1, 4.3.2 Договору, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43078651 |
Поштова адреса | 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
Ім'я |
Коновалова Алла Олександрівна |
Телефон | +380938994537 |
Ел. пошта | konovalovaao@ukr.net |