На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 759 877.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Відкриті торги.; Категорія замовника: відповідно до зазначеної у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".; Мова (мови) договору/документу: українська.; Технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: згідно умов тендерної документації.; Місце поставки товарів, робіт чи послуг - згідно умов тендерної документації.; Строк виконання договору - 31.12.2022 року включно.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Макаренко |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | n.makarenko@cleaning-pro.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43064612 |
---|---|
Поштова адреса | 03164, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕВСЬКА, будинок 3А, КАБІНЕТ 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Христина Макара |
Телефон | +380687764146 |
Ел. пошта | ukrainiansystemsolutions@gmail.com |
Скасовано
3 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 23 травня, 14:48
Опис
Під час проведення Закупівлі UA-2022-01-21-003460-a встановлено порушення строків для укладення договору про закупівлю з ПП «Клінінг-Про», передбачених частиною 6 статті 33 Закону, у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, що унеможливили дотримання цих строків. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-21-003460-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 759 877.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 27 598.77 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 82 796.32 UAH |
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 лютого, 08:00 |
Дата останніх змін | 3 червня, 00:00 |
Аукціон |
18 лютого, 11:49 Переглянути |
Початок аукціону: | 18 лютого, 11:26 |
Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Чернігівській області та підпорядкованих структурних підрозділів1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 17:48 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 70330000-3, Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах |
4.1. Усі розрахунки за цим Договором проводяться Замовником шляхом внесення грошових коштів у національній валюті у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний в Договорі, на підставі Акту наданих послуг. (далі - Акт). 4.2. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ч.1. ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом надання послуг. Замовник сплачує Виконавцю вартість наданих послуг протягом 10-ти (десяти) банківських днів за фактично надані послуги з дати підписання Акту, крім випадків, передбачених пунктом 4.3 цього Договору. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надання Послуг здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління ДПС у Чернігівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44094124 |
Поштова адреса | 14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Реміснича, 11 |
Ім'я |
Сердюк Наталія Дмитрівна ( ) |
Телефон | +380462652967 |
Ел. пошта | nataliia.serdiuk@ukr.net |