На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
524 476.62 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - переговорна процедура
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-21-017707-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 524 476.62 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Враховуючи ті обставини, що тендер згідно предмету закупівлі «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)» автоматично відмінений електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, у Замовника існує необхідність застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель UA-2021-12-08-000017-c та UA-2021-12-25-000012-a відповідно). Документом, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-08-000017-c від 24.01.2021 згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-000017-c. Документом що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-25-000012-a від 11.01.2022 згідно предмету закупівлі: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія)» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-25-000012-a. |
Дата останніх змін | 28 січня, 11:14 |
---|
Електрична енергія107917 кіловат-година Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул Пушкінська, 17 Строк: до 31.12.2022 21:49 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання рахунку Споживачем. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У випадках, передбачених частиною 3 статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирський дошкільний навчальний заклад № 30 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22060304 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Пушкінська, буд. 17 |
Ім'я |
Сидорова Марина Юріївна ( ) |
Телефон | +380975880356 |
Ел. пошта | 544080@ukr.net |