На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-24-002046-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 350 000.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно з ч.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин. На території Біловодської селищної ради діє єдине комунальне підприємство - «Біловодське ремонтно-експлуатаційне підприємство», засновником якого є територіальна громада і яке входить до сфери управління Біловодської селищної ради. 23 березня 2021 року рішенням №6/5 Біловодська селищна рада визначила «Біловодське ремонтно-експлуатаційне підприємство» відповідальним виконавцем бюджетної Програми благоустрою території Біловодської селищної територіальної громади на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням сесії селищної ради від 23.03.2021 року №6/4 в частині утримання вулично-дорожньої мережі та надання (виконання) послуг з утримання кладовищ (місць поховання) на території смт Біловодськ, які передбачені пунктами 1 і 4 Програми. Крім того, рішенням виконавчого комітету Біловодської селищної ради від 26.02.2014 року №23 «Про надання «Біловодському ремонтно-експлуатаційному підприємству» повноважень спеціалізованого комунального підприємства – ритуальної служби», зазначене підприємство було визначене надавачем ритуальних послуг з поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, інше. Згідно ст. 30 Закону України «Про поховання та похоронну справу» утримання кладовищ, військових кладовищ, військових ділянок на кладовищах, військових братських та одиночних могил, земельних ділянок для почесних поховань, братських могил, а також могил померлих одиноких громадян, померлих осіб без певного місця проживання, померлих, від поховання яких відмовилися рідні, місць поховань знайдених невпізнаних трупів забезпечується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради за рахунок коштів місцевого бюджету. У листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/56256-06 від 15.09.2020 року «Щодо делегування здійснення закупівель» роз’яснює, що відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного кодексу України(далі – БКУ) за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Так, згідно з пунктом 18 частини першої статті 2 БКУ головні розпорядники бюджетних коштів – бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 БКУ отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Водночас розпорядник бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету (пункт 47 частини першої статті 2 БКУ). Одержувач бюджетних коштів – суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету (пункт 38 частини першої статті 2 БКУ). У свою чергу, згідно з пунктом 3 частини п’ятої статті 22 БКУ головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Відповідно до частини шостої статті 22 БКУ розпорядник бюджетних коштів може уповноважити одержувача бюджетних коштів на виконання заходів, передбачених бюджетною програмою, шляхом доведення йому бюджетних асигнувань та надання відповідних коштів бюджету (на безповоротній чи поворотній основі). У разі якщо замовником у розумінні Закону є головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядник бюджетних коштів), який не делегує повноважень розпорядникам нижчого рівня (одержувачам бюджетних коштів), то планування та придбання товарів, робіт або послуг здійснюється відповідно до вимог Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом, саме цим суб’єктом. Для однозначного розуміння у додатку наведено приклад (додається): Приклад 1. «Міська рада є засновником комунального підприємства, яке надає послуги з благоустрою території. На озеленення територій та утримання зелених насаджень міською радою в бюджеті міста затверджено витрати в розмірі 300 000 грн. Враховуючи, що вимогами Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, міська рада, як головний розпорядник коштів місцевого бюджету, що також є замовником у розумінні Закону, може: 1) прийняти рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми комунальному підприємству як розпоряднику бюджетних коштів нижчого рівня та довести до нього у встановленому порядку відповідні обсяги бюджетних асигнувань. У такому разі якщо безпосереднім виконавцем зазначених послуг буде вказане комунальне підприємство, то закупівля послуг в порядку, встановленому Законом, міською радою не проводиться.» Також, відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розміщеному на офіційному сайті за адресою: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=87326ae2-e16d-4db1-a071-a33931470b5c&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA, наданому на запит від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області, зазначено, що якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обгрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб`єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи, в такому разі замовник може здійснити закупівлю шляхом проведення переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону. Згідно Конституції України (стаття 140) місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Згідно ст. статті 143 Конституції, територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції. Відповідно до ст. статті 144 Конституції, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. При проведенні переговорної процедури за зазначеною вище підставою вимагати від учасника надання інформації відповідно до частини першої ст. 17 Закону не передбачено (ч.3 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», лист МЕРТУ від 03.06.2020р. №3304/34835-06) |
Дата останніх змін | 4 лютого, 11:59 |
---|
Послуги з утримання кладовищ (місць поховання) на території смт Біловодськ (вирубка порослі, покіс трави, збір та вивіз сміття, розрівнювання проїзної частини кладовища, підвіз пісочної суміші, догляд за могилами невідомих та інше)1 послуга Адреса поставки: 92801, Україна, Луганська область, селище міського типу Біловодськ, кладовища (місця поховання), що розташовані на території селища міського типу Біловодськ Строк: до 31.12.2022 14:30 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98370000-7, Поховальні та супутні послуги |
Оплата за надані послуги здійснюється з місцевого бюджету за безготівковим розрахунком відповідно до фактичних витрат, після надання Акту приймання-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Біловодська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04335430 |
Поштова адреса | 92801, Україна, Луганська область, Біловодськ, вул. Центральна буд. 105 |
Ім'я |
Ткаченко Віталія Віталіївна ( ) |
Телефон | +380665895699 |
Ел. пошта | vitaliyatk16@gmail.com |