На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
68 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 1 лютого, 13:22
Опис
Замовник самостійно виявив порушення у пункті 3 додатку №3 до тендерної документації, які прописані у ЗУ “Про публічні закупівлі” в ст. 22 п.4 :“Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”, а також у ст. 5, де визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (вимога до учасників підтвердити виконання аналогічного договору за даним предметом закупівлі або з конкретн. категорією підприємств).
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-24-017538-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 68 750.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 343.75 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 січня, 21:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 лютого, 10:15 |
Дата останніх змін | 1 лютого, 13:22 |
Початок аукціону: | 9 лютого, 11:17 |
15811100-7 - Хліб2500 кілограм Адреса поставки: 73040, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Ак.Тарле,буд.8 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ХЕРСОНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 10 САНАТОРНОГО ТИПУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24114278 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Академіка Тарле, буд. 8 |
Ім'я |
Юлія Осауленко |
Телефон | +380675279092 |
Ел. пошта | fitomaster1969@gmail.com |