На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
120 250.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Виноградівської сільської ради» 2. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41597797. 4. Місцезнаходження замовника: 75143, Україна , Херсонська обл., смт Брилівка Херсонський район, провулок Спортивний, 4 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гуріна Тетяна Володимирівна, головний бухгалтер, уповноважена особа, Україна Херсонська обл., смт Брилівка Олешківський район, провулок Спортивний, 4 Телефон +380995604298 e-mail: buhvincpmsd@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5- ДК 021:2015 код 09132000-3 «Бензин», Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 - ДК 021:2015 код 09132000-3 «Бензин»). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 09132000-3 «Бензин»). 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 -500 л. Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 – 3200 л. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75143, смт Брилівка. Провулок Спортивний,4, Херсонський район, Херсонська область. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника на протязі 7 робочих днів після виписки накладної на Товар. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 120 250 грн. 00 коп. (Сто двадцять тисяч двісті п'ятдесят грн. 00 коп.) 16. Період уточнення інформації про закупівлю: « 3» лютого 2022 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «8» лютого 2022 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Пропозиція».
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37464769 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, 73000, Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ ПЕРЕКОПСЬКА, будинок 20, офіс 411 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дмитро Комісаров |
Телефон | 380507359574 |
Ел. пошта | diskomukraine@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-28-001539-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 120 250.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 202.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 лютого, 09:40 |
Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5- ДК 021:2015 код 09132000-3 «Бензин»500 літр Адреса поставки: 75143, Україна, Херсонська область, смт Брилівка, провулок Спортивний, 4 Строк: до 31.12.2022 10:55 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 - ДК 021:2015 код 09132000-3 «Бензин»3200 літр Адреса поставки: 75143, Україна, Херсонська область, смт Брилівка, провулок Спортивний, 4 Строк: до 31.12.2022 10:55 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника на протязі 7 робочих днів після виписки накладної на Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Виноградівської сільської ради» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41597797 |
Поштова адреса | 75143, Україна, Херсонська область, смт Брилівка Олешківський район, провулок Спортивний 4 |
Ім'я |
Гуріна Тетяна Володимирівна ( ) |
Телефон | +380995604298 |
Ел. пошта | medbrilivka@ukr.net |