На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
104 115.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41622592. 4. Місцезнаходження замовника: 75144, Херсонська область, Херсонський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Макарчук Наталія Олександрівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради, 75144, Херсонська область, Херсонський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А, телефон +3800955033955, e-mail: bych.osvita@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування газовикористовуючого і допоміжного обладнання котельні. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 79 послуг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: • Виноградівський сільський будинок культури ім. Є.С. Матвєєва- 75144, Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Виноградове, вул. Поповича, 2а; • Тарасівський cільський будинок культури- 75140, Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Тарасівка, вул. Садова, 97; • Клинівський заклад дошкільної освіти ясла-садок «Калинонька»- 75141, Херсонська обл., Херсонський р-н, с. Клини, вул. Молодіжна, 1б; • Тарасівський заклад дошкільної освіти «Світлячок»- 75140, Херсонська обл.., Херсонський р-н, с. Тарасівка, вул. Миру, 98А; • Брилівська селищна бібліотека- 75143, Херсонська обл., Херсонський р-н, смт Брилівка, пл. Меліораторів, 6. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється за фактично надані послуги протягом 5 банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів здачі-приймання наданих послуг. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 104 115,00 грн. (сто чотири тисячі сто п'ятнадцять гривень 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «07» лютого 2022 року час 00,00 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «11» лютого 2022 року час 00,00 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 24. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 27. Інша інформація: Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42559066 |
---|---|
Поштова адреса | 73003, Україна, Херсонська область, Херсон, провулок Смоленський, буд. 2 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вербяна Олена Богданівна |
Телефон | +380552315050 |
Ел. пошта | its@tt.ks.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-01-009026-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 104 115.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 520.58 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 лютого, 11:36 |
Послуги з технічного обслуговування газовикористовуючого і допоміжного обладнання котельні79 послуга Адреса поставки: -Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Оплата здійснюється за фактично надані послуги протягом 5 банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів здачі-приймання наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41622592 |
Поштова адреса | 75144, Україна, Херсонська область, с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А |
Ім'я |
Наталія Олександрівна Макарчук |
Телефон | +380660217239 |
Ел. пошта | bych.osvita@ukr.net |