На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
319 999.99 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Обов’язково має бути накладено КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ Укрпошта в особі Черкаської дирекції 18001, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 34 ЄДРПОУ 21389969, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Скасовано
7 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 27 травня, 16:54
Опис
Уповноваженою особою 26.05.2022р. від ініціатора закупівлі отримано інформацію (службова записка №105006-259-22 від 26.05.2022 за підписом начальника центру РУДЕНКО Л.М.) про відсутність подальшої потреби в закупівлі «Гідравлічна ножична платформа (підйомний стіл) з монтажем», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання» на оголошених умовах. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. У зв’язку з необхідністю актуалізації потреби через продовження воєнного стану в країні вирішено, керуючись п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити процедуру закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-01-002430-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 319 999.99 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 600.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 7 червня, 00:02 |
Гідравлічна ножична платформа (підйомний стіл)Hydraulic shear platform (lifting table)2 штука Адреса поставки: 18007, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Ложешнікова, 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42416100-6, Підіймальні пристрої |
Монтаж обладнанняInstallation of equipment2 послуга Адреса поставки: 18007, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Ложешнікова , 1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Остаточний розрахунок здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання та виставленого Постачальником рахунку-фактури, але не раніше дати реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (умова щодо реєстрації податкової накладної не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. The final settlement is made by the Buyer by transferring funds to the current account of the Supplier within 20 banking days from the date of signing the Act of acceptance and transfer of Equipment and the invoice issued by the Supplier, but not earlier than the date of registration by the Supplier in the Unified Register regarding the registration of the tax invoice does not apply if the Supplier is not a value added tax payer and / or the Goods are not subject to value added tax) and in the absence of the Supplier's remarks on the content and form of these documents.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 50% ціни Договору протягом 20 банківських днів з моменту виставлення рахунку-фактури Постачальником. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Питома вага критерію – 100%. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. The Buyer shall make an advance payment in the amount of 50% of the Contract price within 20 banking days from the moment of issuing the invoice by the Supplier. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. Documents not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. The specific weight of the criterion is 100%. Security of the tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement.
Тип оплати: Аванс
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ЧЕРКАСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21389969 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Соснівський район, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 34 |
Ім'я |
Свідерська Тетяна |
Телефон | 380507002130 |
Ел. пошта | SVIDERSKA-TV@UKRPOSHTA.UA |