На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
1.Вимогами Додатку 2 тендерної документації передбачено надання Учасниками в складі тендерної пропозиції кольорові скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, наявність немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1, В1, ГМО, виданих акредитованою лабораторією не раніше, як за шість місяців до останньої дати подання пропозиції. Кольорові скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, наявність немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1, В1, ГМО, виданих акредитованою лабораторією не раніше, як за шість місяців до останньої дати подання пропозиції відсутні, що не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації. 2. П. 6 пп 6.4 розділу III Тендерної документації встановлено вимогу, що постачання та виробництво товарів, які передбачені предметом закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що Учасником у складі пропозиції надається інформація в довільній формі та документальне підтвердження (наприклад: копія (сканкопія) дозволу(ів) на викиди забруднюючих речовин, в атмосферне повітря, видане уповноваженим органом). Якщо Учасник не є виробником, він надає документи виробника, з яким у нього укладено договір на постачання товару. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи щодо застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає вимогам пп 6.4 п. 6 розділу III Тендерної документації. 3. В Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції скан-копії оригіналів документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з наданням щорічних звітів за результатами проходження аудиту (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), чинних на дату розкриття. Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000-2007 (ISO 22000-2005 IDT), який надано в складі пропозиції Учасника, втратив чинність на дату розкриття тендерних пропозицій. Дія сертифікату до 16.09.2021 р., що не відповідає вимогам умов Додатку 2 Тендерної документації. 4. Пп 1.1 п. Додатку 1 та Додатком 2 Тендерної документації встановлена вимога щодо надання витягу з реєстру експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів) з виробництва молочних продуктів та скан копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки та реалізації харчових продуктів. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній витяг з реєстру експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів) з виробництва молочних продуктів. 5. П.1.3 частиною 1 Розділу III тендерної документації встановлено: всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції Учасниками завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» файл 65 17-02-2022 виконано та завантажено у формі «фото», що не відповідає вимогам п.1.3 частини 1 Розділу III тендерної документації. 7. Договір №118 від 23.01.2019 р. укладений Учасником з ЦВДЛ Держспоживслужби втратив чинність.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1.Вимогами Додатку 2 тендерної документації передбачено надання Учасниками в складі тендерної пропозиції кольорові скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, наявність немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1, В1, ГМО, виданих акредитованою лабораторією не раніше, як за шість місяців до останньої дати подання пропозиції. Кольорові скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, наявність немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1, В1, ГМО, виданих акредитованою лабораторією не раніше, як за шість місяців до останньої дати подання пропозиції відсутні, що не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації. 2. П. 6 пп 6.4 розділу III Тендерної документації встановлено вимогу, що постачання та виробництво товарів, які передбачені предметом закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що Учасником у складі пропозиції надається інформація в довільній формі та документальне підтвердження (наприклад: копія (сканкопія) дозволу(ів) на викиди забруднюючих речовин, в атмосферне повітря, видане уповноваженим органом). Якщо Учасник не є виробником, він надає документи виробника, з яким у нього укладено договір на постачання товару. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи щодо застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає вимогам пп 6.4 п. 6 розділу III Тендерної документації. 3. В Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції скан-копії оригіналів документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з наданням щорічних звітів за результатами проходження аудиту (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), чинних на дату розкриття. Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000-2007 (ISO 22000-2005 IDT), який надано в складі пропозиції Учасника, втратив чинність на дату розкриття тендерних пропозицій. Дія сертифікату до 16.09.2021 р., що не відповідає вимогам умов Додатку 2 Тендерної документації. 4. Пп 1.1 п. Додатку 1 та Додатком 2 Тендерної документації встановлена вимога щодо надання витягу з реєстру експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів) з виробництва молочних продуктів та скан копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки та реалізації харчових продуктів. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній витяг з реєстру експлуатаційних дозволів для потужностей (об’єктів) з виробництва молочних продуктів. 5. П.1.3 частиною 1 Розділу III тендерної документації встановлено: всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції Учасниками завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» файл 65 17-02-2022 виконано та завантажено у формі «фото», що не відповідає вимогам п.1.3 частини 1 Розділу III тендерної документації. 7. Договір №118 від 23.01.2019 р. укладений Учасником з ЦВДЛ Держспоживслужби втратив чинність.
Код ЄДРПОУ | 00445914 |
---|---|
Поштова адреса | 08703, Україна, Київська область, Обухів, ВУЛ.КАШТАНОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бартків Віра Михайлівна |
Телефон | 380952346015 |
Ел. пошта | LESAY2007@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32233780 |
---|---|
Поштова адреса | 12201, Україна, Житомирська область, Радомишльський район, місто Радомишль, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Гуцаленко |
Телефон | +380976487459 |
Ел. пошта | radomilk1@meta.ua |
Скасовано
29 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 18 квітня, 19:26
Опис
Неможливість здійснення закупівлв унаслідок непереборної сили
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-02-002277-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 405 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 025.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 00:01 |
Аукціон |
18 лютого, 13:38 Переглянути |
Початок аукціону: | 18 лютого, 13:15 |
молоко15000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Київський геріатричний пансіонат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21462905 |
Поштова адреса | 03179, Україна, Київська область, Київ, Бударіна, 11 |
Ім'я |
Чешко Ольга Федорівна |
Телефон | 380442293081 |
Ел. пошта | olgachesko@ukr.net |