На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
420 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 1. Найменування Замовника: Відділ освіти Сватівської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44060336. 4. Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти Сватівської міської ради, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36, телефон +380666971707, E-mail: osvita_svt@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно, борошно кукурудзяне, рис, крупа гречана, пшоно шліфоване, крупа ячна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа вівсяна, крупа пшенична «Артек», крупа булгур, крупа кукурудзяна). 8.Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: Борошно - 6787 кг, борошно кукурудзяне – 100 кг, рис - 2244 кг, крупа гречана – 2425,5 кг , пшоно шліфоване – 1170 кг, крупа ячна – 1169 кг, крупа перлова – 284 кг, крупа пшенична – 423 кг, крупа вівсяна – 290 кг, крупа пшенична «Артек» - 1182 кг, крупа булгур – 235 кг, крупа кукурудзяна – 42 кг). 9.Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами закладів освіти Сватівської міської ради (відповідно до тендерної документації). 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 420000,00 грн. (Чотириста двадцять тисяч 00 копійок) з ПДВ. 8. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 р. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.02.2022 р. 11. Умови оплати: Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 14. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---. 15. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 17. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 4200,00грн. (Чотири тисячі двісті грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості . 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3465701133 |
---|---|
Поштова адреса | 02090, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Лобачевського, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євгеній Пригода |
Телефон | +380958543247 |
Ел. пошта | prygoda2021@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 1909900352 |
---|---|
Поштова адреса | 84430, Україна, Донецька область, Лиманський р-н, село Шандриголове, ВУЛИЦЯ ЛУГОВА, будинок 89 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Токар |
Телефон | +380958543247 |
Ел. пошта | duwa1982@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-04-001336-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 420 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 200.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 лютого, 01:00 |
Дата останніх змін | 23 лютого, 16:23 |
Аукціон |
23 лютого, 16:22 Переглянути |
Борошно6787 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Борошно кукурудзяне100 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Рис2244 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа гречана2425.5 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Пшоно шліфоване1170 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа ячна1169 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа перлова284 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа пшенична423 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа вівсяна290 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа пшенична «Артек»1182 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа булгур235 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа кукурудзяна42 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Сватівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44060336 |
Поштова адреса | 92600, Україна, Луганська область, місто Сватове, пл.50 річчя Перемоги, будинок 36 |
Ім'я |
Римма Анатоліївна Рєзнікова |
Телефон | +380666971707 |
Ел. пошта | reznikova1988@ukr.net |