На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
85 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, бланки та інші паперові канцелярські вироби (22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали; 22820000-4 - Бланки). Документи готуються та подаються українською мовою. Категорія замовника - підприємства, установи, організації зазначені у пункті 3 частини першої статт2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами).
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 10 лютого, 18:55
Опис
Не правильно визначений код закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-06-000251-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 85 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 425.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 лютого, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 10 лютого, 18:55 |
Початок аукціону: | 21 лютого, 15:30 |
Бланки медичні та іншого призначення464080 штука Адреса поставки: 12440, Україна, Житомирська область, Житомир. район, с.Зарічани, вул.Бердичівське шосе, 3 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Форми звітні100 штука Адреса поставки: 12440, Україна, Житомирська область, Житомир. район, с.Зарічани, вул.Бердичівське шосе, 3 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби |
Оплата проводиться після поставки Товару Замовнику.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01526394 |
Поштова адреса | 12440, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Зарічани |
Ім'я |
Валентина Тарасюк |
Телефон | +380412438377 |
Ел. пошта | narkozt@i.ua |