На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 39130000-2 — Офісні меблі (39134000-0 Стіл) згідно документації. Габаритний розмір, не менше 728*600*1000мм (розміри орієнтовні) Стільниця торцева кромкою АБС - не менше 2 мм Форма: прямокутна Матеріал стільниці:Ламіноване ДСП Матеріал ніжок:метал Колір :уточнюється з Замовником. Конструкція меблів повинна відповідати своєму функціональному призначенню та сучасному дизайну. Постачальник гарантує якість товару, що постачається замовнику за Договором. Гарантія не менше 12 місяців
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3485710015 |
---|---|
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Праці, буд. 2, кв.73 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Георгий Крамаренко |
Телефон | +380958125841 |
Ел. пошта | fop.kramarenko.h.v@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3243507471 |
---|---|
Поштова адреса | 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 98 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любомир Топчанюк |
Телефон | +380966272787 |
Ел. пошта | liubomyr.t@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37357697 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця І. Савченко, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коломієць Віктор |
Телефон | 380674306239 |
Ел. пошта | kedr-vinn@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2339916751 |
---|---|
Поштова адреса | 30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, Проспект Незалежності, 21-А, 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Супрун Наталія Ігорівна |
Телефон | +380985771391 |
Ел. пошта | korpus.mebel.net@ukr.net |
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 15 березня, 15:53
Опис
В ході проведення Закупівлі встановлено порушення строків передбачених частиною 15 статті 14 Закону для укладення договору про закупівлю у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що унеможливили дотримання цих строків. Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-08-000473-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 200.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 81.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 лютого, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 15 березня, 15:53 |
Аукціон |
18 лютого, 15:25 Переглянути |
Початок аукціону: | 18 лютого, 14:50 |
39134000-0 Стіл (Джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого бюджету)10 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Філіц Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |