На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
49 560.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Коваль Олександр Олексійович, Україна, Україна, 04210, місто Київ, пр.Героїв Сталінграда, будинок 12г, квартира 134. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-08-002254-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 49 560.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 8 лютого, 10:30 |
---|
Виконання інсталяції (встановлення) комп'ютерної програми «M.E.Doc» модулі «Звітність» та «Облік ПДВ» (далі КП «M.E.Doc») на базі «Замовника»; інформаційно-консультативне обслуговування «Замовника» з питань практичної роботи в середовищі мережевої версії КП «M.E.Doc» модуль «Звітність» та «Облік ПДВ» організація ведення баз даних (БД) КП «M.E.Doc» модуль «Звітність» та «Облік ПДВ», збереження їх цілісності та актуальності; проведення практичних навчальних курсів у сфері інформатизації на базі «Виконавця» або «Замовника» з відповідними особами, що будуть безпосередньо працювати з веденням бухгалтерсько-фінансової та планово-економічної інформації, формувати звітність організації з цих питань та ін.; виконання додаткового архівування інформаціних баз даних та відновлення форм звітності та інше; інформаційно-лічильні послуги на базі «Виконавця» або «Замовника», пов'язаних із заповненням, перевіркою та зведенням (консолідацією) форм звітності та ін.; надання «Замовнику» іноформаційно-консультативних послуг у сфері інформатизації, пов'язаних з експлуатацією КП «M.E.Doc» модулі «Звітність» та «Облік ПДВ»1 послуга Адреса поставки: 03038, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Амосова, 6 Строк: до 31.12.2022 10:05 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48412000-9, Пакети програмного забезпечення для підготовки податкової звітності |
Оплата здійснюється протягом 3 (трьох) днів з моменту підписання акту наданих послуг за наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05493562 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська область, місто Київ, вул. М. Амосова, 6 |
Ім'я |
Хора Олег Олександрович ( ) |
Телефон | +380442498999 |
Ел. пошта | amosova@ukr.net |