На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або довідку довільної форми з посиланням на web-сайт, на якому знаходиться цей документ, якщо він розміщений у відкритому доступі (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація не надається, оскільки вона міститься у відкритих реєстрах; - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника від імені фізичної особи-підприємця під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Інформацію у довільній формі, що підтверджує видачу учаснику ліцензії на право провадження господарської діяльності з медичної практики (обов’язково повинна включати вид робіт/спеціальність бактеріологія та/або мікробіологія і вірусологія). 3. Довідку за формою «Пропозиція», яка повинна містити інформацію про ціну за одну послугу та підтверджувати відповідність пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі. 4. Довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці та копій (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі, тощо).Аналогічним договором буде вважатися договір щодо надання послуги з дослідження на носійство кишкових інфекцій та/або послуги з дослідження на носійство патогенного стафілококу. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38385772 |
---|---|
Поштова адреса | 61010, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ГОЛЬДБЕРГІВСЬКА, будинок 104 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кристина Кривонос |
Телефон | +380506193840 |
Ел. пошта | 1kpses@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38523259 |
---|---|
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віра Соколова |
Телефон | +380667668863 |
Ел. пошта | sumyolceconom@ukr.net |
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 15 березня, 10:17
Опис
Відміна закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівел, а саме: порушення строків укладання договору про закупівлю передбачених частиною 15 статті 14 Закону у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-08-005466-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 198 225.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 991.12 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 лютого, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 лютого, 16:00 |
Дата останніх змін | 15 березня, 10:17 |
Аукціон |
18 лютого, 13:53 Переглянути |
Початок аукціону: | 18 лютого, 13:30 |
Послуги з мікробіологічного дослідження на носійство кишкових інфекцій1500 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85111820-4, Послуги з проведення бактеріологічних досліджень |
Послуги з мікробіологічного дослідження на носійство патогенного стафілококу450 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85111820-4, Послуги з проведення бактеріологічних досліджень |
Виконавець кожного наступного місяця за звітним відповідно до наданих послуг надає Акт наданих послуг та рахунок на оплату. Оплата послуг здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Варакіна Любов Миколаївна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua |