На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи або довідку довільної форми з посиланням на web-сайт, на якому знаходиться цей документ, якщо він розміщений у відкритому доступі (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація не надається, оскільки вона міститься у відкритих реєстрах; - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника від імені фізичної особи-підприємця під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Інформацію у довільній формі, що підтверджує видачу учаснику ліцензії на право провадження господарської діяльності з медичної практики (обов’язково повинна включати вид робіт/спеціальність клінічна лабораторна діагностика). 3. Довідку про досвід виконання аналогічного договору довільної форми із зазначенням повного найменування замовника, його адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору. Учасник повинен надати копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад, акту приймання-передачі наданих послуг, тощо). Аналогічним договором буде вважатися договір щодо надання послуги з цитологічного дослідження гінекологічного матеріалу. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. У пропозиції учасник надав документ "Довідка", який не містить інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме не зазначено повного найменування замовника, його адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, в т. ч. не надано копії аналогічного(их) договору(ів), та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад, акту приймання-передачі наданих послуг, тощо) як вимагалося Замовником згідно п. 3 Переліку документів, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. У пропозиції учасник надав документ "Довідка", який не містить інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме не зазначено повного найменування замовника, його адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, в т. ч. не надано копії аналогічного(их) договору(ів), та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад, акту приймання-передачі наданих послуг, тощо) як вимагалося Замовником згідно п. 3 Переліку документів, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 3144423822 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул.Прокоф'єва, будинок 16, корпус 3, квартира 45/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Васюкова Вікторія Володимирівна |
Телефон | +380666585568 |
Ел. пошта | viktoriyavasukova@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-08-006202-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 35 250.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 176.25 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 лютого, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 лютого, 16:00 |
Дата останніх змін | 24 лютого, 00:01 |
Послуги медичних лабораторій з виконання цитологічних досліджень гінекологічного матеріалу1500 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85145000-7, Послуги медичних лабораторій |
Виконавець кожного наступного місяця за звітним відповідно до наданих послуг надає Акт наданих послуг та рахунок на оплату. Оплата послуг здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Варакіна Любов Миколаївна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua |