На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
917 832.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-08-012755-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 917 832.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 40 Закону і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорну процедуру закупівлі застосовано на підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником;» Відповідно до ст. 35¹ Закону України «Про відходи», поводження з побутовими відходами здійснюється відповідно до державних норм і правил. Власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів. Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Згідно ст. 17 Закону України «Про відходи», суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об'єкт утворення відходів. Пунктом 2.24. Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві, затверджених рішенням Миколаївської міської ради № 12/21 від 2007-04-19 (зі змінами та доповненнями, внесеними рішеннями №27/51 від 18.09.08, №28/10 від 16.05.13), далі - Правила, встановлено, що виробники відходів – суб’єкти господарювання, установи і організації, домовласники або зареєстровані мешканці домоволодінь, зобов’язані укладати договори типової форми на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення) з виконавцем послуг з вивезення відходів, визначеним згідно з чинним законодавством. Порушення правил складування, зберігання, розміщення, транспортування, утилізації, ліквідації і використання відходів тягне за собою адміністративну відповідальність, передбачену Кодексом України «Про адміністративні правопорушення». Відповідно, до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до комунальних послуг належать послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами. Згідно пп. 1) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець комунальної послуги - суб’єкт господарювання, що надає комунальну послугу СПОЖИВАЧУ відповідно до умов договору. Підпунктом 7) частини 2 статті 6 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено, що виконавцями комунальних послуг, зокрема послуг з поводження з побутовими відходами – є суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 3 Постанови КМУ від 10.12.2008 р. № 1070 (зі змінами внесеними Постановою КМУ від 27.03.2019 р. № 318), послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Процедура підготовки та проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту встановлена Постановою КМУ від 16.11.2011 р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» (далі – Постанова КМУ № 1173). Пунктом 3 Постанови КМУ № 1173 визначено, що учасниками конкурсу можуть бути суб'єкти господарювання: установчими документами яких передбачено провадження діяльності у сфері поводження з побутовими відходами. Підпунктом 4) пункту 5 Постанови КМУ № 1173 встановлено, що для проведення конкурсу організатор конкурсу готує конкурсну документацію, яка повинна містити кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу: наявність матеріально-технічної бази; вартість надання послуг; досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів; наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації. Отже, чинним законодавством встановлено, що послуги з вивезення побутових відходів можуть бути надані виключно певним суб`єктом господарювання за умови проходження конкурсу, під час проведення якого орган місцевого самоврядування сприяє розвитку конкуренції саме на етапі проведення конкурсу. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result, одним з видів економічної діяльності, яке здійснюється КП «Миколаївкомунтранс» є КВЕД 38.11 «Збирання безпечних відходів», який, окрім інших, включає діяльність зі збирання безпечних твердих побутових і промислових відходів у місцях їх накопичення, сміттєвих контейнерах, ємностях тощо та змішаних відновлюваних матеріалів. Так, за результатами проведеного на підставі Постанови КМУ від 16.11.2011 р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів» конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів та оцінювання на предмет відповідності кваліфікаційним вимогам конкурсної документації, КП «Миколаївкомунтранс» пройшло конкурсний відбір та згідно Наказу Департаменту Житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території м. Миколаєва» від 15.06.2021 № 171 визначено виконавцем послуг із вивезення побутових відходів на території Інгульського та Центрального районів м. Миколаєва на десять років на десять років, на території Заводського району м. Миколаєва на один рік (далі – Наказ Департаменту ЖКГ ММР № 171 від 15.06.2021). Отримавши перемогу у конкурсі з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Заводського, Інгульського та Центрального районів м. Миколаєва, на підставі п. 31 Постанови КМУ від 16.11.2011 р. № 1173, 23.06.2021 КП «Миколаївкомунтранс» з Департаментом Житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради було укладено Договір № 337 на надання послуг з вивезення побутових відходів на території Інгульського району міста Миколаєва, Договір № 338 на надання послуг з вивезення побутових відходів на території Заводського району міста Миколаєва, Договір №339 на надання послуг з вивезення побутових відходів на території Центрального району міста Миколаєва (далі – Договори №337, №338, №339 від 23.06.2021) Відповідно до п. 11 вказаних договорів, договори (а відтак, фактично і результати конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Миколаєва у 2021 році) набувають чинності тільки після затвердження відповідного тарифу на поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) для переможця проведеного у 2021 році конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Миколаєва (Виконавця за цими Договорами). Строк дії Договору складає 10 років з моменту набуття чинності Договору – для Виконавця на території Інгульського та Центрального районів м. Миколаєва, 1 рік – для Виконавця на території Заводського району м. Миколаєва. Відповідно до пп. 2) ч. 3 ст. 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до повноважень органів місцевого самоврядування належать встановлення цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до закону. Пунктом 9 Постанови КМУ від 10.12.2008 р. № 1070, плата за надані послуги нараховується щомісяця відповідно тарифів, що формуються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами». Відповідно до рішення №1307 від 22.12.2021 прийняте виконавчим комітетом Миколаївської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення)» (далі – Рішення ВК №1307 від 22.12.2021), яким встановлено тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення) в наступних розмірах: КП «Миколаївкомунтранс»: вивезення твердих побутових відходів складає - 133,60 грн./куб.м. Пунктом 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що за відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Виходячи з норм чинного законодавства, послуги з вивезення побутових відходів можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання за умови проходження конкурсу, відтак єдиним, визначеним Наказом Департаменту ЖКГ ММР № 171 від 15.06.2021, виконавцем послуги з вивезення побутових відходів на території Інгульського та Центрального районів м. Миколаєва на період 10 років, а Заводського району м. Миколаєва на період 1 рік, який виборов своє право на надання послуг на конкурсних засадах та довів зокрема свою технічну спроможність (наявність матеріально-технічної бази; вартість надання послуг; досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів; наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації) надавати послуги на територіях вказаних районів є КП «Миколаївкомунтранс», що є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин та визначення Замовником переможцем на закупівлю послуг з вивезення побутових відходів за державні кошти за переговорною процедурою з учасником – Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» (ЄДРПОУ 32459822). На території Інгульського, Центрального та Заводського районів м. Миколаєва відсутній інший виконавець послуг з вивезення побутових відходів, який виборов свою перемогу на конкурсних засадах та зокрема довів свою технічну спроможність надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів, шляхом встановлення його відповідності кваліфікаційним критеріям (наявність матеріально-технічної бази; вартість надання послуг; досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів; наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації). Під час проведення даних переговорів та розгляду документів учасника Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» (ЄДРПОУ 32459822) встановлено, що цінова пропозиція та кваліфікаційні критерії відповідають вимогам замовника та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», підстави для відхилення даної пропозиції, визначені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин у даному випадку, керуючись пунктом 2 частини 2 статті 40 та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, замовник має підстави для визначення переможцем та укладання договору на закупівлю послуг за державні кошти за переговорною процедурою закупівлі з учасником - Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» (ЄДРПОУ 32459822). |
Дата останніх змін | 14 березня, 14:03 |
---|
Послуги зі збирання побутових відходів6870 метр кубічний Адреса поставки: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Миколаївської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145010 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Ім'я |
Роман Кецкало |
Телефон | +380512372272 |
Ел. пошта | tender.osvita.mkrada@gmail.com |