На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 44286777 |
---|---|
Поштова адреса | 03194, Україна, м. Київ, місто Київ, б.Кольцова, будинок 14Д, офіс 610 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Биков |
Телефон | +380959117755 |
Ел. пошта | llc_pro_security@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-08-003445-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 102 487.31 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 512.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 лютого, 14:29 |
послуги охорони1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги |
Оплата за поставлений в повному обсязі предмет закупівлі проводиться замовником протягом 70 банківських днів після належного підписання сторонами відповідних актів. Замовник бере на себе зобов’язань щодо сплати якісно та в повному обсязі наданих послуг відповідно до умов договору в межах коштів, передбачених на оплату відповідного зобов'язання в тимчасовому кошторисі видатків. При цьому, залишок коштів сплачує згідно з затвердженим річним (постійним) кошторисом за умови вчасного фінансування відповідної статті видатків Державним центром зайнятості, про що сторонами договору укладаються відповідні додаткові угоди до договору. За умов невчасного фінансування відповідної статті видатків Державним центром зайнятості замовнику не нараховуються неустойка, господарські санкції за весь період прострочення. Замовник не несе відповідальності у разі несвоєчасного фінансування відповідної статті видатків Державним центром зайнятості.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 70 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13725182 |
Поштова адреса | 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 40 |
Ім'я |
Левчук Петро |
Телефон | 380994730981 |
Ел. пошта | IMCZ.ZAKUPIVLI@GMAIL.COM |