На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
306 460.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Заблоковано
Опис закупівлі: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-09-000458-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 травня, 13:19 |
Найменування Замовника : Міське комунальне підприємство «Гарантія» Херсонської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: вул. Театральна, 21, м. Херсон, Херсонська область, 73000. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 21278857. 4. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: уповноважена особа, фахівець з питань публічних закупівель, Пивоварова Надія Костянтинівна, вул. Театральна, 21, м. Херсон, Херсонська область, 73000, (тел. (0552) 26-42-12, е-mail: garantia2016@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо) 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: Бензин А-92 -6360л., Дизельне паливо-4200л. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: на АЗС в межах м. Херсона, (не менше п’яти АЗС по місту), згідно обсягу постачання. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 306460,00 грн. (триста шість тисяч триста чотириста шістдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: кошти бюджету Херсонської міської територіальної громади . 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «25» лютого 2022 року. 14. Умови оплати: Оплата за Товар проводиться Замовником згідно накладних в національній валюті України - гривні і не повинна відрізнятись від цін, вказаних у Специфікації (Додаток №1), яка є невід’ємною частиною цього Договору, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі протягом 10-ти банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику та підписання накладних на приймання-передавання Товару. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Розмір та умови забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору – переказ грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю становить не менше строку дії договору про закупівлю (у тому числі у разі продовження терміну дії договору про закупівлю). Умови надання забезпечення виконання договору: Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в окремому Договорі про забезпечення виконання договору, проєкт якого викладено в Додатку № 6 до тендерної документації, та який укладається між Учасником-переможцем та Замовником до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання. Учасник-переможець після підписання вищезазначеного Договору про забезпечення виконання договору, вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання. Для підтвердження учасник-переможець до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю (договору надання послуг) на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, а саме: UA 258201720355169008000064290 . Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням №______________ в електронній системі закупівель Prozorro). Забезпечення виконання договору не повертається Замовником учаснику-переможцю в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань учасником-переможцем за договором про закупівлю (договором надання послуг) повністю або частково, зокрема, але не виключно: порушення строків надання послуг; за порушення умов зобов'язання щодо якості послуг, порушення вимог стандартів, норм і правил надання послуг. - Дострокового розірвання Замовником договору про закупівлю (договору надання послуг) у випадку, якщо учасник-переможець не виконує свої зобов’язання за договором про закупівлю (договором надання послуг); - Дострокового розірвання учасником-переможцем договору про закупівлю (договору надання послуг) у випадках, передбачених договором про закупівлю (договором надання послуг); - Дострокового розірвання договору про закупівлю (договору надання послуг) за рішенням суду. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (договору надання послуг) на поточний рахунок Учасника, після належного виконання учасником-переможцем договору про закупівлю(договору надання послуг) в повному обсязі та належним чином. Відповідна сума забезпечення перераховується учаснику-переможцю в строк не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня виконання договору про закупівлю (договору надання послуг). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (договору надання послуг) на поточний рахунок учасника-переможця, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю (договорі надання послуг), але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок Учасника. У разі ненадання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, буде вважатися, що договір про закупівлю не заключений з вини учасника-переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету (бюджету Херсонської міської територіальної громади). 18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 19. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 % 21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Очікувана вартість закупівлі | 306 460.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 532.30 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 10 травня, 13:28 |
Бензин А-926360 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Дизельне паливо4200 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Оплата за Товар проводиться Замовником згідно накладних в національній валюті України - гривні і не повинна відрізнятись від цін, вказаних у Специфікації (Додаток №1), яка є невід’ємною частиною цього Договору, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі протягом 10-ти банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику та підписання накладних на приймання-передавання Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Міське комунальне підприємство "Гарантія" Херсонської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21278857 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Театральна, 21 |
Ім'я |
Пивоварова Надія Костянтинівна |
Телефон | +380552264212 |
Ел. пошта | garantia2016@ukr.net |