На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4600.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Процедура закупівлі послуг ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки» (заправлення та відновлення картриджів) знаходиться у стадії як така, що не відбулася в зв’язку із відсутністю учасників для участі в ній. 11 січня 2022 року було прийнято рішення про закупівлю послуг ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки» (заправлення та відновлення картриджів) в кількості 31 послуга на суму 4600 грн., ідентифікатор закупівлі UA2022-01-11-000844-с. 25 січня 20022 року закупівля не відбулась у зв’язку із відсутністю учасників (підтверджується оголошенням про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA2022-01-11-000844-с, звітом про результати проведення процедури закупівлі UA2022-01-11-000844-с від 25.01.2022 року). 25 січня 2022 року було прийнято рішення повторно провести спрощену закупівлю послуг ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки» (заправлення та відновлення картриджів) в кількості 31 послуга на суму 4600 грн. 07 лютого 2022 року закупівля не відбулася в зв’язку із відсутністю учасників (підтверджується оголошенням про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2022-01-25-013926-b, звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-25-013926-b від 07.02.2022 року. Відповідно до п.1 ч.7 ст.3, ч.3 ст.3, ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 №922, необхідно як виняток здійснити процедуру «закупівля без використання електронної системи закупівель» з обов’язковим обгрунтуванням її застосування. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені в оголошенні про спрощену закупівлю. Враховуючи положення ст.ст.10, 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 №922 (далі - Закон), Положення про уповноважену особу управління/відділення, затвердженого наказом управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області № 184 від 03.04.2020р. та з метою організації закупівлі послуг по технічному обслуговуванню та ремонту офісної техніки за ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки» (заправлення та відновлення картриджів) провести процедуру закупівлі «без застосування електронної системи з публікацією звіту про укладений договір»Враховуючи положення ст.4,11 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), Положення про уповноважену особу відокремленого підрозділу управління, затвердженого наказом управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області №165 від 26.03.2020р. (зі змінами) та з метою організації закупівлі послуг ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки» (заправлення та відновлення картриджів), відповідно до змін до річного плану закупівель на 2022 рік, необхідно укласти договір з фізичною особою – підприємцем Сільським Юрієм Олександровичем, ІПН 2993502213. Розмір призначення за кошторисом відділення за КЕКВ 2240, 2640.1, 2640.2 – 4600,00 грн..
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-10-007568-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 600.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 10 лютого, 13:54 |
---|
Технічне обслуговування офісної техніки31 послуга Адреса поставки: 85600, Україна, Донецька область, м.Мар'їнка, вул.Шевченка,3 Строк: до 31.12.2022 13:32 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Оплата на підставі Акту приймання передачі на умовах післяплати
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Мар'їнське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41419298 |
Поштова адреса | 85600, Україна, Донецька область, місто Мар'їнка, вулиця Шевченка, будинок 3 |
Ім'я |
Шибаєва Олена Миколаївна ( ) |
Телефон | +380955135672 |
Ел. пошта | marn.dn@fssu.gov.ua |