На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи, або код доступу до скан-копії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, або посилання на web-сайт, на якому знаходиться скан-копія установчого документу учасника, якщо він розміщений у відкритому доступі (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація не надається, оскільки вона міститься у відкритих реєстрах; - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника від імені фізичної особи-підприємця під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю. 3. Довідку довільної форми, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. 4. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором буде вважатися договір щодо надання послуг з дезінсекції та/або дератизації приміщень) учасник повинен надати: - довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору; - копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці; - копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо). Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю, оскільки ФОП Марченко Владислав Михайлович не надав у строк протягом 20 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (з 02.03.2022р. по 21.03.2022р.) підписаного договору про закупівлю і банківської гарантії, відповідно до вимог спрощеної закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю, оскільки ФОП Марченко Владислав Михайлович не надав у строк протягом 20 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (з 02.03.2022р. по 21.03.2022р.) підписаного договору про закупівлю і банківської гарантії, відповідно до вимог спрощеної закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3146905432 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Харківська область, Харків, 61054, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК ЧЕРВОНОШЛЯХОВИЙ, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Владислав МАРЧЕНКО |
Телефон | 0674604658 |
Ел. пошта | tender.dezmaster@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки в складі пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (довідка про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору; копія (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці; копія (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами)), надання яких вимагалося замовником в п. 4 переліку документів, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки в складі пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (довідка про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору; копія (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці; копія (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами)), надання яких вимагалося замовником в п. 4 переліку документів, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 34260155 |
---|---|
Поштова адреса | 03164, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Олевська, будинок 3А, кабінет 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Макаренко |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | n.makarenko@cleaning-pro.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24418187 |
---|---|
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, Черкаси, Гоголя, 287 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мороз Сергій Миколайович |
Телефон | 380679723135 |
Ел. пошта | frostko@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42809838 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, офіс 407 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борисенко Ігор Юрійович |
Телефон | +380676098348 |
Ел. пошта | doc@chela.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 14017984 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ МАЛИНОВСЬКОГО, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Чернобай |
Телефон | +380992727829 |
Ел. пошта | chernobay88@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-10-006404-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 131 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 655.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 лютого, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 лютого, 17:00 |
Дата останніх змін | 21 квітня, 12:05 |
Аукціон |
22 лютого, 15:47 Переглянути |
Послуги з дератизації приміщень19920 метр квадратний Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Миру, 25; вул. Замостянська, 5; вул. Замостянська, 7; вул. Cанаторна, 31; вул. Прокоф'єва, 38-Б; вул. Люблінська, 10; вул. Прокоф'єва, 38/2; урочище "Сосняк" Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90923000-3, Послуги з дератизації |
Послуги з дезінсекції приміщень111765 метр квадратний Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Миру, 25; вул. Замостянська, 5; вул. Замостянська, 7; вул. Cанаторна, 31; вул. Прокоф'єва, 38-Б; вул. Люблінська, 10; урочище "Сосняк" Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90921000-9, Послуги з дезінфікування та витравлювання |
Розрахунки за надані Виконавцем Послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 7-ми (семи) робочих днів після пред'явлення Виконавцем рахунку (рахунку-фактури) на оплату послуг та підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Ковбаса Юлія Володимирівна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua |