На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
137 598.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Поділ на лоти не передбачений. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі "ДК 021:2015:79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком (розповсюдження: одержання, зберігання, обробка і видача друкованої продукції)" зазначені в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель. Умови надання забезпечення пропозицій учасників: забезпечення пропозицій учасників не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 24 травня, 12:39
Опис
Відповідно до статті 64 Конституції України, статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану”, Указу Президента України «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» від 23.02.2022 № 63/2022 та введення в Україні правового режиму воєнного стану згідно з Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, у зв’язку з обставинами, що не залежать від замовника, що виникли внаслідок дії непереборної сили, на підставі п. 1 ч. 17 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" визнати закупівлю такою, що не відбулася.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-14-000684-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 137 598.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 687.99 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 лютого, 15:00 |
Дата останніх змін | 24 травня, 12:39 |
ДК 021:2015:79820000-8 - Послуги, пов’язані з друком (розповсюдження: одержання, зберігання, обробка і видача друкованої продукції)1 послуга Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, Харків, заклади освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради відповідно до дислокації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Оплата за виконані послуги здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання підручників та підписання акту виконання робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02146311 |
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ярославська,буд.21 |
Ім'я |
Теряєва Анастасія Андріївна |
Телефон | 380577120894 |
Ел. пошта | okt_tender@ukr.net |