На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 14 лютого, 18:01
Опис
Технична помилка
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-14-001829-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 102 768.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 14 лютого, 18:01 |
---|
Електрична енергія61171 кіловат-година Адреса поставки: 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, Гастело, б.72а Строк: до 31.12.2022 14:36 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Оплата рахунка Постачальника за цим Договором здійснюється Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також можуть містити інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки. Якщо Споживач не здійчнив оплату за цим Договором у передбачені Договором строки або не допустив Представника до розоахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача, Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання електричної енргії Споживачу, за умови попередження Споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення у порядку, визначеному ПРРЕЕ та/або ініціювати в односторонньому порядку дострокове припинення дії Договору повідомивши Споживача про це на 20 днів до очікуваної дати припинення.У разі порушень Споживачем строків оплати за цим Договором, Постачальник має право вимагати сплату пені.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Благодійна організація "Християнський фонд "Надія" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25102718 |
Поштова адреса | 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гастело, б. 72а |
Ім'я |
Кльованик Тетяна Олександрівна ( ) |
Телефон | +380963120269 |
Ел. пошта | vip782007@ukr.net |