На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
103 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 1. Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336 1.3. Місце знаходження: 92603, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа відділу освіти, 92603, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 телефон +380666971707, reznikova1988@ukr.net 2. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги проведення органолептичних, фізико-хімічних, мікробіологічних, бактеріологічних випробувань(досліджень) зразків готової харчової продукції та мікробіологічне дослідження змивів (ДК 021:2015: 71900000-7 Лабораторні послуги). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 2 до оголошення). 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів, послуг, робіт: 759 досліджень. 4.2. Місце поставки товарів, надання послуг: заклади освіти Сватівської міської ради (дислокація закладів вказана в Додатку № 1). 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Замовником Виконавцеві проводиться за фактично виконані послуги, згідно з актом виконаних послуг за цінами, вказаними у калькуляції (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних актів виконаних послуг. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 103000.00 грн (Сто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 25.02.2022 р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1030,00 грн. 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації; - Наявність обладнання, матеріально - технічної бази (довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність обладнання, матеріально-технічної бази). - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), довідка в довільній формі якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом відповідно (до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017); - Копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - Копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); - Копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців). - Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку на загальній системі оподаткування); - Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності (для юридичних осіб) ; - Підписаний Проект договору (Додаток № 3); Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення з посиланням на норми законодавства. Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. - Тендерна пропозиція та всі супутні документи, розміщені в системі, повинні бути підписані шляхом накладання Електронний Цифровий Підпис (ЕПЦ/КЕП) Учасника на етапі подання тендерної пропозиції. Відсутність (ЕПЦ/КЕП) або накладення його з порушенням строків є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, згідно п.9.2 Порядку здійснення спрощеної закупівлі, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам Закупівлі 15. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - Копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників; - Копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); - Специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону. У разі невиконання вищезазначеної вимоги пропозиція учасника відхиляється. Додатки до документації: Додаток № 1 – Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 – Форма цінової пропозиції. Додаток № 3 - Проєкт договору.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38476320 |
---|---|
Поштова адреса | 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ЮНОСТІ, будинок 2-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гріпич Віталія Петрівна |
Телефон | 380950510152 |
Ел. пошта | vitalysenko919@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-16-008563-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 103 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 030.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 22 лютого, 01:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 лютого, 01:00 |
Дата останніх змін | 25 лютого, 01:04 |
Послуги проведення органолептичних, фізико-хімічних, мікробіологічних, бактеріологічних випробувань(досліджень) зразків готової харчової продукції та мікробіологічне дослідження змивів (ДК 021:2015: 71900000-7 Лабораторні послуги)759 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71900000-7, Лабораторні послуги |
Оплата Замовником Виконавцеві проводиться за фактично виконані послуги, згідно з актом виконаних послуг за цінами, вказаними у калькуляції (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних актів виконаних послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Сватівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44060336 |
Поштова адреса | 92600, Україна, Луганська область, місто Сватове, пл.50 річчя Перемоги, будинок 36 |
Ім'я |
Римма Анатоліївна Рєзнікова |
Телефон | +380666971707 |
Ел. пошта | reznikova1988@ukr.net |