На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
187 149.60 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до ст. 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційно- телекомунікаційна система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010р. № 30 (із змінами і доповненнями), затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду. Підпунктом 5 підрозділу 1.2 Розділу І Положення адміністратором автоматизованої системи (далі – адміністратор ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС) визначено Державне підприємство «Інформаційні судові системи». Для функціонування автоматизованої системи документообігу ті інших підсистем адміністратор (ДП «Інформаційні судові системи») здійснює: технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами Положення; створення, вдосконалення, та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних; координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи; затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов’язкових до застосування цими органами; підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором; виконання цих та інших функцій, передбачених Положенням та взятими на себе договірними зобов’язаннями. Таким чином, можна зробити висновок про те, що ДП «Інформаційні судові системи» є первинним постачальником послуг засобами автоматизованої системи документообігу суду, крім цього, Підприємством реалізовано повний набір механізмів, що забезпечує надання зазначених послуг. Зміна адміністратора ЄСІТС скоріш за все унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що, у свою чергу, призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувались в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються в судовій системі. Крім цього, надання зазначених послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність, і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, ймовірніше все це буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. Документальним підтвердженням викладеного є Висновок № 598 комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національно академії правових наук України від 25.01.2022 (копія додається).
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-17-007433-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 187 149.60 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 17 лютого, 12:58 |
---|
Послуги з супроводження автоматизованої системи документообігу суду1 послуга Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи, будинок 5, "Держпром", 8 під'їзд Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Оплата Послуг Замовником здійснюється відповідно до Графіку оплати Послуг (Додаток 3 до Договору, який є його невід’ємною частиною) протягом 7 робочих днів після підписання Сторонами належним чином оформлених Актів приймання - передачі Послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Господарський суд Харківської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03500039 |
Поштова адреса | 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд |
Ім'я |
Олексій Охрименко |
Телефон | +380669930487 |
Ел. пошта | alexey.gospod.syd@gmail.com |