На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
14 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Дата скасування відміни: 3 червня, 09:38
Опис
22.02.2022 року за результатами застосування переговорної процедури спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-21-002302-a ) за предметом закупівлі Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки (класифікація за ДК 021:2015: 72220000-3 - Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань) на очікувану вартість 217 061,28 грн з ПДВ визначено переможцем учасника Державне підприємство «Інформаційні судові системи», прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з Державним підприємством «Інформаційні судові системи» та оприлюднене відповідно до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до вимог ч. 7 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому вимоги п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII зобов’язують Замовника відмінити переговорну процедуру закупівлі у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів. Через настання надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено далі, які унеможливили дотримання строку укладення договору про закупівлю, переговорна процедура закупівлі має бути відмінена відповідно до вимог п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-02-21-002302-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 217 061.28 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Державне підприємство “Інформаційні судові системи”, як адміністратор автоматизованої системи документообігу суду, здійснює технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних, підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором. Заміна його іншим постачальником може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з адмініструванням мереж та інформаційних ресурсів. Висновком № 600 комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 25 січня 2022 року підтверджується обґрунтованість застосування переговорної процедури для предмету закупівлі: Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки (класифікація за ДК 021:2015: 72220000-3 - Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань). Отже є правові підстави для здійснення закупівлі за переговорною процедурою у відповідності до відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, а саме відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. |
Дата останніх змін | 14 червня, 00:03 |
---|
Послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки1 послуга Адреса поставки: 14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2 Строк: до 31.12.2022 15:41 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72220000-3, Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань |
Умови оплати згідно із договором: "4.1. Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату Послуг здійснює на підставі Актів приймання-передачі шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця. 4.2. Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Замовником"
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Чернігівський апеляційний суд |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42262272 |
Поштова адреса | 14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Гетьмана Полуботка, 2 |
Ім'я |
Марков Василь Васильович ( ) |
Телефон | +380462669383 |
Ел. пошта | markov@cna.court.gov.ua |