На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
- Не подано інформація про наявність транспорту для поставки товару з вказанням марки авто та вантажопідйомності - Не подано довідка про наявність складу на території Чернівецького або сусідніх з ним районів Чернівецької області з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення - Не подано інформація про працівників, які будуть залучатись для поставки товару та виконання договору або довідка про поставку товару особисто в разі якщо учасником є ФОП в якого немає найманих працівників. В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає довідку – пояснення - Не подано довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору - Не подано аналогічних договорів про поставку дров Замовникам державної або комунальної форми власності за 2021 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку дров з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)(можуть подаватись копія договору, що виконується) - Не подано завірена учасником копія балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за 2020 рік або податкова декларація платника єдиного податку для фізичних осіб - підприємців за 2020 рік ( платники ІІІ групи) або за 2020 рік, якщо учасник фізична особа - підприємець є платником єдиного податку ІІ групи або платником ПДВ (в разі якщо учасником не подається звіт про рух грошових коштів або Учасник є новоствореною юридичною особою чи ФОП або фізичною особою то він надає довідку в довільній формі про підстави неподання такого звіту чи податкової декларації). Зазначені документи повинні містити підтвердження їх отримання органами ДПС (штамп, електронна квитанція тощо. Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік має бути не менше ніж 800 тис. грн. про що учасник подає відповідні документи(баланс, звіт, декларації тощо). -на пропозицію не накладено КЕП, що є підставою для відхилення та підтверджується рішенням АМКУ №16156-р/пк-пз від 14.07.2021р. - не подано гарантійний лист про те, що поставка товару буде здійснена до 01 травня 2022 року - не подано довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля - не подано лист-гарантію, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності Закону України «Про санкції Указу Президента України від 02 квітня 2021 року № 140/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 квітня 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", а також про те, що запропонований товар не буде поставлятись з країни–агресора (зокрема з Росії) - не подано гарантійний лист про те, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з врахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
- Не подано інформація про наявність транспорту для поставки товару з вказанням марки авто та вантажопідйомності - Не подано довідка про наявність складу на території Чернівецького або сусідніх з ним районів Чернівецької області з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення - Не подано інформація про працівників, які будуть залучатись для поставки товару та виконання договору або довідка про поставку товару особисто в разі якщо учасником є ФОП в якого немає найманих працівників. В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає довідку – пояснення - Не подано довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору - Не подано аналогічних договорів про поставку дров Замовникам державної або комунальної форми власності за 2021 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку дров з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)(можуть подаватись копія договору, що виконується) - Не подано завірена учасником копія балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за 2020 рік або податкова декларація платника єдиного податку для фізичних осіб - підприємців за 2020 рік ( платники ІІІ групи) або за 2020 рік, якщо учасник фізична особа - підприємець є платником єдиного податку ІІ групи або платником ПДВ (в разі якщо учасником не подається звіт про рух грошових коштів або Учасник є новоствореною юридичною особою чи ФОП або фізичною особою то він надає довідку в довільній формі про підстави неподання такого звіту чи податкової декларації). Зазначені документи повинні містити підтвердження їх отримання органами ДПС (штамп, електронна квитанція тощо. Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік має бути не менше ніж 800 тис. грн. про що учасник подає відповідні документи(баланс, звіт, декларації тощо). -на пропозицію не накладено КЕП, що є підставою для відхилення та підтверджується рішенням АМКУ №16156-р/пк-пз від 14.07.2021р. - не подано гарантійний лист про те, що поставка товару буде здійснена до 01 травня 2022 року - не подано довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля - не подано лист-гарантію, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності Закону України «Про санкції Указу Президента України від 02 квітня 2021 року № 140/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 квітня 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", а також про те, що запропонований товар не буде поставлятись з країни–агресора (зокрема з Росії) - не подано гарантійний лист про те, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з врахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Код ЄДРПОУ | 3034323857 |
---|---|
Поштова адреса | 48523, Україна, Тернопільська область, Чортківський р-н, селище міського типу Заводське, ВУЛИЦЯ СПОРТИВНА, будинок 7, квартира 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Леник Назар Олегович |
Телефон | 380687677242 |
Ел. пошта | vyz20008@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Протягом 24 годин ФОП Чорноока Р.М. не було розміщено всі документи на виконання повідомлення від Замовника. Пропозиція ФОП Чорноока Р.М., не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав: - Не подано довідка про наявність складу на території Чернівецького або сусідніх з ним районів Чернівецької області з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення Також пропозиція ФОП Чорноока Р.М. не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав: -на пропозицію не накладено КЕП, що є підставою для відхилення та підтверджується рішенням АМКУ №16156-р/пк-пз від 14.07.2021р. - не подано оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на лютий 2022 року або березень 2022 року - не подано гарантійний лист про те, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з врахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Фізична особа-підприємець Чорноока Руслана Миколаївна
Протягом 24 годин ФОП Чорноока Р.М. не було розміщено всі документи на виконання повідомлення від Замовника. Пропозиція ФОП Чорноока Р.М., не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав: - Не подано довідка про наявність складу на території Чернівецького або сусідніх з ним районів Чернівецької області з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення Також пропозиція ФОП Чорноока Р.М. не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав: -на пропозицію не накладено КЕП, що є підставою для відхилення та підтверджується рішенням АМКУ №16156-р/пк-пз від 14.07.2021р. - не подано оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на лютий 2022 року або березень 2022 року - не подано гарантійний лист про те, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з врахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Код ЄДРПОУ | 2625708605 |
---|---|
Поштова адреса | 47400, Україна, Тернопільська область, Ланівці, вул. Грушевського, буд. 27, кв.10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чорноока Руслана Миколаївна |
Телефон | +380958153963 |
Ел. пошта | tchornookarusia@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-03-10-000866-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 800 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 березня, 18:00 |
Дата останніх змін | 15 квітня, 00:04 |
Аукціон |
28 березня, 16:03 Переглянути |
Початок аукціону: | 28 березня, 15:40 |
Дрова паливні твердих порід500 метр кубічний Адреса поставки: 59343, Україна, Чернівецька область, Мамаївці, Мамаївська ОТГ Строк: до 01.05.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04417518 |
Поштова адреса | 59343, Україна, Чернівецька область, с. Мамаївці, Чернівецький район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156 |
Ім'я |
Митрофанова Діана Олександрівна |
Телефон | 380373626699 |
Ел. пошта | mutrofanova1123@gmail.com |