На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
373 632.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-04-14-003565-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 373 632.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України) |
---|---|
Обгрунтування: | У Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги Сенчанської сільської ради" Полтавської області виникає необхідність докупити електричну енергію - за ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» оскільки, Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Сенчанської сільської ради" Полтавської області фінансуються на підставі кошторисів і помісячних розписів видатків, затверджених відповідно до вимог законодавства, в межах річної суми видатків, передбачених Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», у порядку, встановленому Бюджетним кодексом України. Зважаючи на вимоги бюджетного законодавства та законодавства в сфері публічних закупівель в Україні, - Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг для власних потреб на календарний рік, з врахуванням власної потреби на рік і особливостей предмету закупівлі, шляхом проведення однієї із процедур, визначених статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, замовник зобов’язаний щорічно укладати договір закупівлі на постачання електричної енергії з учасником, який визначається після проведення замовником однієї із процедур, визначених статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі». Правові та економічні засади здійснення закупівлі за державні кошти встановлені Законом України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Підставою для обрання переговорної процедури для закупівлі за ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» є чинне законодавство України у сфері публічних закупівель. Частиною 10 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. При цьому згідно з пунктом третім частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, завдання та обов’язки суб’єктів господарювання, права та обов’язки громадян України у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу цивільного захисту України. Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. № 1052 (далі - Положення), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобіганню їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік, здійснює оповіщення та інформування центральних та місцевих органів виконавчої влади про загрозу виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій. Указами Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» на території України введено воєнний та надзвичайний стани. Враховуючи те, що ситуація із введенням воєнного і надзвичайного стану на території України, визначена в Україні як надзвичайна ситуація, Замовник має невідкладно здійснити Закупівлю задля належного функціонування Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», яка є об’єктом критичної інфраструктури відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 1109, та з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а також вирішення економічних та соціальних проблем пов’язаних із введенням воєнного стану в Україні, що в свою чергу також дасть змогу забезпечити виконання Указів Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» у частині контролю за інфекційними захворюваннями та/або епідеміями. Крім того, також слід зазначити, що Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» із продовженням строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022. Враховуючи це, згідно офіційного Листа ТПП України щодо засвідчення форс-мажору №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Таким чином, у зв’язку з тим, що в країні введено воєнний і надзвичайний стан, проведення процедури відкритих торгів розпочати неможливо, оскільки процедура відкритих торгів триває в часі орієнтовано 40-60 днів, за умови, що вона відбудеться за достатньої кількості учасників та буде визначено переможця, і договір з постачальником може бути укладений не раніше травня місяця, що унеможливлює дотримання замовником строків проведення процедури (оскільки строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, складає до п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та при виникненні потреби може бути продовжено замовником до 20 робочих днів, окрім цього з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції у строк 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, а у разі обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів). Тобто, підсумовуючи усе вищевикладене, можна дійти до висновку, що задля укладання договору за процедурою відкритих торгів потрібна значна кількість часу (приблизно від 1,5 до 3-х місяців з урахуванням можливих оскаржень та продовження строків розгляду пропозицій та укладення договору), що виключає та не дає можливість підписання договору та завершення відкритих торгів у найближчий час, так як за результатами торгів договір про закупівлю можливо буде укласти лише наприкінці траня 2022 року (за умови, що не буде подано скарг до органу оскарження АМКУ та блокування процедури закупівлі, а також продовження строків розгляду пропозицій та укладення договору), що є недопустимим, так як на сьогоднішній день дана Закупівля потрібна для Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», яка є об’єктом критичної інфраструктури відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 1109, та вирішення економічних та соціальних проблем пов’язаних із введенням воєнного та надзвичайного станів в Україні. Виходячи з усього вищевикладеного та з урахуванням фактичних обставин, які склались і які прямо зачіпають права й інтереси суспільства, держави, особистості, Указів Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», було визнано як виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, відповідно до пункту третього частини другої статті 40 Закону шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з Учасником. |
Дата останніх змін | 22 квітня, 12:01 |
---|
електрична енергія ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія62272 кіловат-година Адреса поставки: 37254, Україна, Полтавська область, с.Сенча, вул.Першотравнева,9 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
післяоплата
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Сенчанської сільської ради" Полтавської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44561538 |
Поштова адреса | 37254, Україна, Полтавська область, с.Сенча, Першотравнева,9 |
Ім'я |
Юлія Барчук |
Телефон | +380669035172 |
Ел. пошта | sencha_tspmsd@ukr.net |