На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 121 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Пропозиції розглянуто
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 37677991 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Шевченка, будинок 27/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Лінькова |
Телефон | +380676565178 |
Ел. пошта | prodcentr3@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2215520350 |
---|---|
Поштова адреса | 08114, Україна, Київська область, с. Гореничі, вул. Садова 6а.кв.37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Гуленко |
Телефон | +380678677777 |
Ел. пошта | agulenko21@gmail.com |
Час публікації: 2022-06-16 15:23:06
Ідентифікатор: 71c7ba83fb9447ec8988b74dfdd76604
Кінцевий строк для усунення: 2022-06-17 15:22:58
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. В наданій учасником довідці №733 від 03.06.2022р. про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій наведено інформацію про наявність в учасника автомобіля Mercedes-Bens sprinter 516 CDI, 2019 року випуску та мінітрактора DF-504С АВ15161АМ, 2005 року випуску. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Гуленко Андрій Анатолійович відсутня копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на мінітрактор DF-504С АВ15161АМ 2005 року випуску. 2. В наданій учасником довідці №736 від 03.06.2022р. інформація про кількість та кваліфікацію працівників з інформацією про наявність 5 працівників, а саме, ФОП, завідувача складом, бухгалтера, агронома та водія експедитора. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Гуленко Андрій Анатолійович відсутні копії санітарних книжок Миронюк Антоніни Сергіївни (бухгалтер) та Коваленко Олександра Дмитровича (аргоном) з результатами останнього медичного огляду. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 3 2.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Надається перелік спеціалізованих автотранспортних засобів, якими буде здійснюватись поставка предмета закупівлі, з дотриманням встановлених санітарно-гігієнічних вимог та які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, та містить наступну інформацію: № з/п Назва Рік випуску Автотранспортний засіб спеціалізованого(них) (власний, або орендований 1 та 2) автотранспортного засобу (модель, марка) ….. 1. Якщо спеціалізований транспортний засіб орендований/найманий, учасник надає відповідним чином завірену копію діючого договору оренди/найму підтверджений відповідним документом. Договір оренди/найму за участю фізичної особи - укладений нотаріально. Учасник надає скановане свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу або копію завірену відповідним чином. 2.3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Надається інформація про кількість та кваліфікацію працівників, які мають відношення до мети та цілей закупівлі та містить наступну інформацію. № з/п Посада працівника Зазначити підстави трудових правовідносин (№ та дата наказу про прийняття на роботу, договору) Постійне (або тимчасове) місце роботи ….. 2. Санітарні книжки на зазначених працівників з результатами останнього медичного огляду. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати: 1. Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з зазначенням спеціалізованих автотранспортних засобів, якими буде здійснюватись поставка предмета закупівлі, з дотриманням встановлених санітарно-гігієнічних вимог та які перебувають на балансі або за договором оренди/найму або Учасник надає скановане свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу або копію завірену відповідним чином. Вказаному переліку в довідці має відповідати наявні скановані свідоцтва. 2. Санітарні книжки на зазначених працівників в довідці №736 від 03.06.2022р. з результатами останнього медичного огляду. 4. У разі не усунення невідповідностей в інформації та/або документах згідно вимоги, пропозиція Учасника ФОП Гуленко А.А. буде відхилена відповідно до абз.5 п. 1 частини 1 ст. 31 та абз.1 п.2 частини 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Ідентифікаційний номер | UA-2022-05-19-001560-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 121 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 605.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 червня, 15:00 |
Дата останніх змін | 27 червня, 17:01 |
Аукціон |
6 червня, 12:05 Переглянути |
Капуста білокачанна свіжа3000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221410-3, Капуста качанна |
Капуста цвітна свіжа4000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221420-6, Капуста цвітна |
Морква свіжа5000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221112-4, Морква |
Буряк свіжий5000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221111-7, Буряк |
Цибуля свіжа5000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221113-1, Цибуля |
Оплата здійснюється на підставі видаткових накладних після отримання товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143212 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Ім'я |
Євгенія Білоцька |
Телефон | +380414296283 |
Ел. пошта | zhenya1403@ukr.net |