Zakupki.ua Реєстрація Вхід
  • 0 800 30-74-85

    З 8 до 18 по буднях

  • Семінари Prozorro
  • Вебінари Zakupki.UA
  • Законодавство
  • Питання і Відповіді
  • Інструкції користувачам
  • Служба підтримки
  • Моніторинг Держзакупівель
  • Регламент
0 800 30-74-85
  • Реєтрація
  • Вхід
Офіційний майданчик Prozorro
Державні закупівлі Плани Замовники Постачальники Prozorro Market

Повідомлення менеджеру

Відгук менеджеру

СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати

Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",

для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:

  • прийняти (акцептувати) Пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ ЮА" укласти Договір про надання послуг (приєднатися до Договору) шляхом здійснення оплати з власного поточного (розрахункового) рахунку за наданим Оператором рахунком, відповідно до умов Договору;
  • пройти ідентифікацію та отримати від Оператора доступ до електронної системи закупівель.

Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.


З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua

class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу

Розмір файлу не повинен перевищувати 45 Мб
Головна > Державні закупівлі > Харчування > Інші продукти харчування

Умови
  • Запитання (0)
  • Оскарження ()
  • Ціни конкурентів
  • Умови
  • Запитання (0)
  • Оскарження (0)
  • Ціни конкурентів

Очікувана вартість

2 389 091.04 UAH

Замовник

Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

вартість участі

1700.00 грн.

Усі тарифи

email-icon

Підписка на цей тендер

Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань


Підписатись
Безкоштовне
онлайн-оформлення
довідки про відсутність
судимості
Оформити Як оформити довідку

Тарифи

Бюджет лоту Вартість участі
До 20 000 грн.
17 00 грн.
До 50 000 грн.
119 00 грн.
До 200 000 грн.
340 00 грн.
До 1 млн. грн.
510 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
3400 00 грн.

Технічні роботи

На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.

Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте нам за номером
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.

Скільки повернеться

Розмір пропозиції Сума к поверненню
До 20 000 грн.
3383 00 грн.
До 50 000 грн.
3281 00 грн.
До 200 000 грн.
3060 00 грн.
До 1 млн. грн.
2890 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
0 00 грн.

Перевірка документації

Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.

Для чого потрібна перевірка документів
Замовники шукають в документах учасників невідповідності з їх вимогами. Їх мета — будь-якою ціною позбутися конкурентів і пропхати свого постачальника. На жаль, законною причиною для відхилення може стати як орфографічна помилка, так і неописана формальність. Поставтеся уважно до підготовці документації, щоб не давати приводів відхилити вашу пропозицію.
 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження умов закупівлі

Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження результатів

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Відкриті торги

Закупівля не відбулась


Продукти лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію, 1 найменування

Прийом пропоз. Завершено
Аукціон Завершено
Кваліфікація Завершено

Опис закупівлі: Строк поставки товарів: протягом 2022 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника).

Результати

Учасник
Пропозиція з ПДВ
Результат
Учасник

ТОВ ВІТАЛАЙФ

ok Підпис накладено

Пропозиція з ПДВ
Остаточна ціна
2 315 955.60 UAH

Результат
Дискваліфіковано 6 лип. 2022, 10:59

Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки: - технічними вимогами передбачено, що «2. Вміст білка у 100 гр. сухого продукту - не більше 69,1 гр.», тоді як у запропонованого учасником товару вміст білка у 100 гр. сухого продукту – 73 гр.; - технічними вимогами передбачено, що продукт лікувального харчування «3. Призначений для дітей від 1 року та дорослих.», тоді як запропонований учасником товар призначений для дітей до 14 років.

Контакти

Документи

Відповідність критеріям

Причина дискваліфікації

Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки: - технічними вимогами передбачено, що «2. Вміст білка у 100 гр. сухого продукту - не більше 69,1 гр.», тоді як у запропонованого учасником товару вміст білка у 100 гр. сухого продукту – 73 гр.; - технічними вимогами передбачено, що продукт лікувального харчування «3. Призначений для дітей від 1 року та дорослих.», тоді як запропонований учасником товар призначений для дітей до 14 років.

Код ЄДРПОУ 41374598
Поштова адреса 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Шишкарівська, буд. 15
Суб'єкт господарювання Суб'єкт малого підприємництва
Ім'я Денисова Світлана Валентинівна
Телефон +380665694384
Ел. пошта vitalaif.ua@gmail.com

Документи пропозиції

Завантажити архівом

Документи рішення

Завантажити архівом
Учасник

ТОВ "Софія"

ok Підпис накладено

Пропозиція з ПДВ
Остаточна ціна
2 388 607.20 UAH

Результат
Дискваліфіковано 13 лип. 2022, 10:44

Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: а) учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, оскільки учасником не надано: - копію ліцензії на виробництво товару, якщо учасник є виробником запропонованого товару, або ліцензії на оптову, роздрібну торгівлю товаром (чинну на дату розкриття тендерних пропозицій), за умови, якщо реалізація товару, що пропонується учасником в рамках цих торгів, потребує наявності такої ліцензії згідно з законодавством (якщо реалізація товару, що пропонується учасником в рамках цих торгів, не потребує наявності такої ліцензії згідно з законодавством, учасник повинен надати відповідний лист-роз’яснення); - копії виконаного договору/договорів, за предметом закупівлі, разом з видатковими накладними або іншими документами, які підтверджують виконання договору/договорів; б) учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, оскільки учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії (документ в електронній формі, що містить електронний підпис), що передбачено вимогами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю; в) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; г) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки в складі тендерної пропозиції учасника, всупереч пункту 9 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, відсутня заповнена форма тендерної пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірена печаткою (у разі наявності), що унеможливлює перевірку технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого лікувального харчування.

Контакти

Документи

Відповідність критеріям

Причина дискваліфікації

Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: а) учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, оскільки учасником не надано: - копію ліцензії на виробництво товару, якщо учасник є виробником запропонованого товару, або ліцензії на оптову, роздрібну торгівлю товаром (чинну на дату розкриття тендерних пропозицій), за умови, якщо реалізація товару, що пропонується учасником в рамках цих торгів, потребує наявності такої ліцензії згідно з законодавством (якщо реалізація товару, що пропонується учасником в рамках цих торгів, не потребує наявності такої ліцензії згідно з законодавством, учасник повинен надати відповідний лист-роз’яснення); - копії виконаного договору/договорів, за предметом закупівлі, разом з видатковими накладними або іншими документами, які підтверджують виконання договору/договорів; б) учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, оскільки учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії (документ в електронній формі, що містить електронний підпис), що передбачено вимогами пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю; в) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; г) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки в складі тендерної пропозиції учасника, всупереч пункту 9 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, відсутня заповнена форма тендерної пропозиції за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірена печаткою (у разі наявності), що унеможливлює перевірку технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого лікувального харчування.

Код ЄДРПОУ 21033653
Поштова адреса 67668, Україна, Одеська область, село Великий Дальник, вулиця Богдана Хмельницького 14
Суб'єкт господарювання Суб'єкт малого підприємництва
Ім'я Карпусь Світлана Олександрівна
Телефон +380482429477
Ел. пошта sofiya.med@gmail.com

Документи пропозиції

Завантажити архівом

Документи рішення

Завантажити архівом

Загальна інформація

Ідентифікаційний номер UA-2022-06-08-005245-a
Електронний цифровий підпис
Накладено
Очікувана вартість закупівлі 2 389 091.04 UAH з ПДВ
Мінімальний крок пониження 11 945.46 UAH з ПДВ
Гарантійне забезпечення 71 600.00 UAH
Для участі у закупівлі замовник
вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість

Дати

Період уточнень до 17 червня, 00:00
Період оскарження умов до 23 червня, 00:00
Подача пропозицій до 27 червня, 18:00
Дата останніх змін 24 липня, 00:01
Аукціон

29 червня, 15:04

Переглянути
Початок аукціону: 29 червня, 14:41

Предмети закупівлі

MD Міл, або еквівалент - 203154 гр. білка в продуктах лікувального харчування для хворих на фенілкетонурію (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)

203154 грам

Адреса поставки: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19

Строк: до 31.12.2022 15:07

Тип предмета закупівлі: Товари

Код ДК 021:2015: 15880000-0, Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Документи закупівлі Завантажити архівом

Умови оплати

поставка товару

Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом.

Тип оплати: Пiсляоплата

Період: 5 банківських днів

Розмір оплати: 100.00%

Інформація про замовника

Назва організації Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ 02012906
Поштова адреса 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Ім'я Беденок Лілія Василівна
(Bedenok Liliya Vasylivna)
Телефон +380442840810
Ел. пошта doztender@ukr.net

Схожі тендери

Банківська гарантія

Замовник вимагає надати разом з пропозицією банківську гарантію, щоб бути впевненим в виконанні зобов'язань учасником. Ми допоможемо оформити банківську гарантію за 2 години без депозитів, застав і нотаріального завірення.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Eкспертна допомога

Проконсультуємо з організаційних і правових питань.
Підготуємо документи для участі в тендері. Проаналізуємо пропозицію і порадимо, як збільшити шанси на перемогу.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Київ, вулиця Кожум’яцька,

будинок 12-Г

0 800 30-74-85

З 8 до 19

З будь-яких питань

support@zakupki.com.ua

arrow_down
  • Укр
  • Eng

© 2022, ТОВ "ЗАКУПІВЛІ:ЮА"

Розроблено в bitsoftware

Безкоштовний звіт
з аналізом харчових закупівель в Prozorro

icon-category
background
  • Аналіз найбільш впливових конкурентів та найактивніших замовників
  • Сезонність торгів
  • Аналіз регіонів
  • Статистика проведених закупівель

Отримати звіт Інша галузь

Безкоштовний звіт по галузі


Галузь


Отримати звіт

Підтвердіть ел. пошту

Відправили лист з посиланням для активації акаунта

на 

Зрозуміло