На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-01-04-000745-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Палатка для зварників». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час розгляду поданих у складі пропозиції документів, а також враховуючи отримані висновки в частині їх опрацювання щодо відповідності установлених замовником вимог, було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, зокрема: Відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2. розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатка ІІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати інформацію, що підтверджує наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) у вигляді сканованої копії (з оригіналу та/або копії) договору/-ів про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів. У складі пропозиції Учасника відсутня сканована копія (з оригіналу та/або копії) договору про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Отже вимогу замовника учасником не підтверджено. Викладене свідчить, що пропозиція учасника ФОП ВИНОКУРОВОЇ ОЛЕНИ СЕРГІЇВНИ не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, за результатами розгляду пропозиції, поданої на спрощену закупівлю «Готові текстильні вироби (Палатка для зварників)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39520000-3, пропозиція учасника ФОП ВИНОКУРОВОЇ ОЛЕНИ СЕРГІЇВНИ підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, через невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду поданих у складі пропозиції документів, а також враховуючи отримані висновки в частині їх опрацювання щодо відповідності установлених замовником вимог, було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, зокрема: Відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2. розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатка ІІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати інформацію, що підтверджує наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) у вигляді сканованої копії (з оригіналу та/або копії) договору/-ів про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів. У складі пропозиції Учасника відсутня сканована копія (з оригіналу та/або копії) договору про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Отже вимогу замовника учасником не підтверджено. Викладене свідчить, що пропозиція учасника ФОП ВИНОКУРОВОЇ ОЛЕНИ СЕРГІЇВНИ не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, за результатами розгляду пропозиції, поданої на спрощену закупівлю «Готові текстильні вироби (Палатка для зварників)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39520000-3, пропозиція учасника ФОП ВИНОКУРОВОЇ ОЛЕНИ СЕРГІЇВНИ підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, через невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3074818600 |
---|---|
Поштова адреса | 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 8, квартира 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Винокурова Олена Сергіївна |
Телефон | 380663445194 |
Ел. пошта | vinokurova0803@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час розгляду поданих у складі пропозиції документів, а також враховуючи отримані висновки в частині їх опрацювання щодо відповідності установлених замовником вимог, було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, зокрема: Відповідно до пункту 1. розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатка ІІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати, зокрема, інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі у вигляді сканкопії (з оригінала або копії) за формою, яку наведено у Додатку І. На виконання вище зазначеного учасником ФОП МОРОЗОМ А.Є. у складі пропозиції надано «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА ЗАКУПІВЛЮ» вих. № 138 від 07.07.2022р. за формою, яку наведено у Додатку І (файли «Технічна специфікація.pdf» та «Технічна специфікація.pdf.p7s»). Однак Учасником не зазначено запитувану інформацію в пунктах 1.16 та 1.17 щодо виробника та країни походження запропонованого товару. Отже вимогу замовника учасником не підтверджено. Викладене свідчить, що пропозиція учасника ФОП МОРОЗА А.Є. не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, за результатами розгляду пропозиції, поданої на спрощену закупівлю «Готові текстильні вироби (Палатка для зварників)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39520000-3, пропозиція учасника ФОП МОРОЗА А.Є. підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, через невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду поданих у складі пропозиції документів, а також враховуючи отримані висновки в частині їх опрацювання щодо відповідності установлених замовником вимог, було встановлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, зокрема: Відповідно до пункту 1. розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатка ІІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати, зокрема, інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі у вигляді сканкопії (з оригінала або копії) за формою, яку наведено у Додатку І. На виконання вище зазначеного учасником ФОП МОРОЗОМ А.Є. у складі пропозиції надано «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА ЗАКУПІВЛЮ» вих. № 138 від 07.07.2022р. за формою, яку наведено у Додатку І (файли «Технічна специфікація.pdf» та «Технічна специфікація.pdf.p7s»). Однак Учасником не зазначено запитувану інформацію в пунктах 1.16 та 1.17 щодо виробника та країни походження запропонованого товару. Отже вимогу замовника учасником не підтверджено. Викладене свідчить, що пропозиція учасника ФОП МОРОЗА А.Є. не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, за результатами розгляду пропозиції, поданої на спрощену закупівлю «Готові текстильні вироби (Палатка для зварників)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39520000-3, пропозиція учасника ФОП МОРОЗА А.Є. підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, через невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3113815897 |
---|---|
Поштова адреса | 51909, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 17, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Антон Мороз |
Телефон | 380632934019 |
Ел. пошта | fop.moroz.ae@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-06-28-004963-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 316 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 160.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 4 липня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 липня, 16:00 |
Дата останніх змін | 28 липня, 00:02 |
Аукціон |
11 липня, 11:38 Переглянути |
Початок аукціону: | 11 липня, 11:15 |
Укриття для зварників УС 08.00.000 або еквівалент (39522530-1)6 штука Адреса поставки: 36015, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Ковалівська, 9 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39520000-3, Готові текстильні вироби |
4.2. Порядок оплати Товарів: 4.2.1. Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, в сумі __________________ грн, що складає 70 % від ціни Договору, зазначеної в п. 3.1 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. Вимоги до банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу наведені в Додатку 3 до Договору. Банківська гарантія забезпечення повернення авансового платежу забезпечує повернення авансового платежу у разі порушення Постачальником зобов’язання за Договором. 4.2.2. У разі ненадання Постачальником, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу або не прийняття її Покупцем через невідповідність умовам Додатку 3 цього Договору авансовий платіж Покупцем не здійснюється. В цьому випадку несплата Покупцем авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань за цим Договором, а оплата поставлених Товарів здійснюється Покупцем на умовах п.п. 4.2.3 цього Договору. 4.2.3. Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
4.2. Порядок оплати Товарів: 4.2.1. Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, в сумі __________________ грн, що складає 70 % від ціни Договору, зазначеної в п. 3.1 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. Вимоги до банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу наведені в Додатку 3 до Договору. Банківська гарантія забезпечення повернення авансового платежу забезпечує повернення авансового платежу у разі порушення Постачальником зобов’язання за Договором. 4.2.2. У разі ненадання Постачальником, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу або не прийняття її Покупцем через невідповідність умовам Додатку 3 цього Договору авансовий платіж Покупцем не здійснюється. В цьому випадку несплата Покупцем авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань за цим Договором, а оплата поставлених Товарів здійснюється Покупцем на умовах п.п. 4.2.3 цього Договору. 4.2.3. Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Ім'я |
Мельничук Іванна Богданівна |
Телефон | 0444612230 |
Ел. пошта | melnychuk-ib@utg.ua |