На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформація на виконання частини 2 статті 21 Закону України • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – " 09130000-9 Нафта і дистиляти ( бензин А-95 ) по талонам у формі облікових карток–талонів (Універсальний бланк-дозвіл на відпуск нафтопродуктів) " . • *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону • *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847 • кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: - 3000 л.. Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40 • очікувана вартість предмета закупівлі – 186000.00 грн з ПДВ; • джерело фінансування – кошти місцевого бюджету . • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). • строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2022 року , але не пізніше 31 грудня 2022 року; • кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 20.07.2022 Р. (час визначається системою автоматично) ( п.1 ч.1 ст.10 Закону); • умови оплати – Оплата за товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 10 банківських днів, з моменту одержання видаткової накладної та отримання облікових карток-талонів на Товар Покупцем ( п.5.1. Договору ) . • Форма оплати – безготівкова, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника ( п.5.2. Договору ). • Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України ( ( п.5.3. Договору ). • мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; • розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ; • Забезпечення виконання договору про закупівлю – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ;
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника в особі ТОВ "ТОР-ГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД"на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про прове-дення закупівлі , кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації, було встановлено обставини щодо невідповідності пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" . Так, відповідно до змісту тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги, зокрема: - на виконання п. 1.1. частини 1 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції підписану тендерну пропозицію за фор-мою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підгото-влену у відповідності Додатку 3 до тендерної документації; інформацію у формі довідки з описом інформації про форму оподаткування Учасника; проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника, а також у випадку використання учасником печатки в своїй діяльності містити її відтиск /При заповненні проекту до-говору та додатків цінові показники не зазначаються/, довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. В довідці на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції; - п. 6.1. частини 6 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено, що на підтвердження легальності походження товару Учасники повинні подати у складі тендерної про-позиції довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування виробника товару. В т.ч. тендерна пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" не містить згаданих вище листів /довідок, пояснень/, тощо . Саме тому тендерна пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" не відповідає умовам тендерної документації на підставі п.1, ч.1, ст.31 Зако-ну з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А тому, на підставі викладеного, а також оскільки відсутність вище згаданих документів не відноситься до кваліфікаційного критерію , що передбачені статтею 16 Закону, Уповноваженою особою прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію на підставі, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом пер-шим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника в особі ТОВ "ТОР-ГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД"на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про прове-дення закупівлі , кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації, було встановлено обставини щодо невідповідності пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" . Так, відповідно до змісту тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги, зокрема: - на виконання п. 1.1. частини 1 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції підписану тендерну пропозицію за фор-мою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підгото-влену у відповідності Додатку 3 до тендерної документації; інформацію у формі довідки з описом інформації про форму оподаткування Учасника; проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника, а також у випадку використання учасником печатки в своїй діяльності містити її відтиск /При заповненні проекту до-говору та додатків цінові показники не зазначаються/, довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. В довідці на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції; - п. 6.1. частини 6 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено, що на підтвердження легальності походження товару Учасники повинні подати у складі тендерної про-позиції довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування виробника товару. В т.ч. тендерна пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" не містить згаданих вище листів /довідок, пояснень/, тощо . Саме тому тендерна пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" не відповідає умовам тендерної документації на підставі п.1, ч.1, ст.31 Зако-ну з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А тому, на підставі викладеного, а також оскільки відсутність вище згаданих документів не відноситься до кваліфікаційного критерію , що передбачені статтею 16 Закону, Уповноваженою особою прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію на підставі, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом пер-шим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 42726537 |
---|---|
Поштова адреса | 69114, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Героїв 93-ї бригади, буд. 10-А, прим.1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Прокуда |
Телефон | +380672486858 |
Ел. пошта | tovtdat@gmail.com |
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника в особі ТОВ "ОБЛ-ПОСТАЧ-К" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі , квалі-фікаційним критеріям, умовам тендерної документації, було встановлено обставини щодо невідпо-відності пропозиції ТОВ "ОБЛПОСТАЧ-К" . Так, відповідно до змісту тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги, зокрема: - на виконання п. 1.1. частини 1 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника за формою згід-но Додатку 1, підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета заку-півлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності Додатку 3 до тенде-рної документації; інформацію у формі довідки з описом інформації про форму оподаткування Учасника; проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути підпи-саний уповноваженою особою учасника, а також у випадку використання учасником печатки в своїй діяльності містити її відтиск /При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються/, довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. В довідці на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції . В т.ч. тендерна пропозиція ТОВ "ОБЛПОСТАЧ-К" не містить згаданих вище листів /довідок, пояснень/, тощо . Саме тому тендерна пропозиція ТОВ "ОБЛПОСТАЧ-К" не відповідає умовам тендерної документації на підставі п.1, ч.1, ст.31 Закону з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А тому, на підставі викладеного, а також оскільки відсутність вище згаданих документів не відноситься до кваліфікаційного критерію , що передбачені статтею 16 Закону, Уповноваженою особою прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію на підставі, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом пер-шим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника в особі ТОВ "ОБЛ-ПОСТАЧ-К" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі , квалі-фікаційним критеріям, умовам тендерної документації, було встановлено обставини щодо невідпо-відності пропозиції ТОВ "ОБЛПОСТАЧ-К" . Так, відповідно до змісту тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги, зокрема: - на виконання п. 1.1. частини 1 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника за формою згід-но Додатку 1, підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета заку-півлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності Додатку 3 до тенде-рної документації; інформацію у формі довідки з описом інформації про форму оподаткування Учасника; проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути підпи-саний уповноваженою особою учасника, а також у випадку використання учасником печатки в своїй діяльності містити її відтиск /При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються/, довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. В довідці на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції . В т.ч. тендерна пропозиція ТОВ "ОБЛПОСТАЧ-К" не містить згаданих вище листів /довідок, пояснень/, тощо . Саме тому тендерна пропозиція ТОВ "ОБЛПОСТАЧ-К" не відповідає умовам тендерної документації на підставі п.1, ч.1, ст.31 Закону з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А тому, на підставі викладеного, а також оскільки відсутність вище згаданих документів не відноситься до кваліфікаційного критерію , що передбачені статтею 16 Закону, Уповноваженою особою прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію на підставі, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом пер-шим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 42616312 |
---|---|
Поштова адреса | 01034, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рейтарська, 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Свєтов Ігор |
Телефон | +380996534121 |
Ел. пошта | oblpostachka@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-07-04-000753-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 186 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 860.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 серпня, 00:03 |
Аукціон |
20 липня, 12:28 Переглянути |
Початок аукціону: | 20 липня, 12:05 |
*ДК 021:2015 (CPV): " 09130000-9 Нафта і дистиляти ( бензин А-95 ) по талонам у формі облікових карток–талонів (Універсальний бланк-дозвіл на відпуск нафтопродуктів) " .3000 літр Адреса поставки: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Оплата за товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 10 банківських днів, з моменту одержання видаткової накладної та отримання облікових карток-талонів на Товар Покупцем ( п.5.1. Договору ) . • Форма оплати – безготівкова, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника ( п.5.2. Договору ).• Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України ( ( п.5.3. Договору ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Смілянський дитячий будинок-інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189765 |
Поштова адреса | 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 |
Ім'я |
РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ |
Телефон | 0473320847 |
Ел. пошта | sdbi40@ukr.net |