На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 500.00 UAH
Замовник
Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) - ФОП "Рибачок Алла Іванівна " з таких підстав: А.. Згідно із п. 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку складену у довільній формі, яка повинна містити відомості: - Повне найменування, скорочене найменування. - Юридична адреса; - Поштова/фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел.; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). ФОП "Рибачок Алла Іванівна " у складі своєї пропозиції надала довідку «Відомості про учасника» № 62 від 21.07.2022 без зазначення МФО банку в якому відкрито банківський рахунок та поштову/фактичну адресу. Б. Відповідно п. 8 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник надає довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. № з/п Посада (робоча професія), кваліфікація Кількість Штатний/найманий працівник 1 2 3 4 Однак, ФОП "Рибачок Алла Іванівна " у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації № 66 від 21.07.2022 не зазначила, які саме працівники залучаються штатні чи наймані. З огляду на виявлені невідповідності в пропозиції учасника, слід відхилити її на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) - ФОП "Рибачок Алла Іванівна " з таких підстав: А.. Згідно із п. 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку складену у довільній формі, яка повинна містити відомості: - Повне найменування, скорочене найменування. - Юридична адреса; - Поштова/фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел.; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). ФОП "Рибачок Алла Іванівна " у складі своєї пропозиції надала довідку «Відомості про учасника» № 62 від 21.07.2022 без зазначення МФО банку в якому відкрито банківський рахунок та поштову/фактичну адресу. Б. Відповідно п. 8 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник надає довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. № з/п Посада (робоча професія), кваліфікація Кількість Штатний/найманий працівник 1 2 3 4 Однак, ФОП "Рибачок Алла Іванівна " у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації № 66 від 21.07.2022 не зазначила, які саме працівники залучаються штатні чи наймані. З огляду на виявлені невідповідності в пропозиції учасника, слід відхилити її на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3102108987 |
---|---|
Поштова адреса | 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, селище міського типу Голованівськ, вул.Щаслива, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Алла Рибачок |
Телефон | +380991786237 |
Ел. пошта | allarybachok@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) - приватне підприємство «КОМСЕРВІС-СЕКЬЮРІТІ» з таких підстав: Згідно із п. 9 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів (2021-2022 роки), підтверджена копією одного виконаного договору та актами наданих послуг. Приватне підприємство «КОМСЕРВІС-СЕКЬЮРІТІ» для підтвердження досвіду надання послуг надав договір № 13 від 18.02.2022, термін дії якого до 31.07.2022, тобто на момент подачі пропозиції даний договір був ще не виконаний повністю. Відсутній Акт наданих послуг за липень. Акти наданих послуг надані без підпису Замовника та печатки.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адміністративної будівлі) - приватне підприємство «КОМСЕРВІС-СЕКЬЮРІТІ» з таких підстав: Згідно із п. 9 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів (2021-2022 роки), підтверджена копією одного виконаного договору та актами наданих послуг. Приватне підприємство «КОМСЕРВІС-СЕКЬЮРІТІ» для підтвердження досвіду надання послуг надав договір № 13 від 18.02.2022, термін дії якого до 31.07.2022, тобто на момент подачі пропозиції даний договір був ще не виконаний повністю. Відсутній Акт наданих послуг за липень. Акти наданих послуг надані без підпису Замовника та печатки.
Код ЄДРПОУ | 40484460 |
---|---|
Поштова адреса | 04211, Україна, м. Київ, м.Київ, Оболонський район ВУЛИЦЯ ОБОЛОНСЬКА НАБЕРЕЖНА корп. 3 буд. 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Маркелова Софія Сергіївна |
Телефон | +380684146762 |
Ел. пошта | markelova@comservice.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-07-13-003918-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 32 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 968.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 19 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 серпня, 00:03 |
Аукціон |
22 липня, 14:31 Переглянути |
Початок аукціону: | 22 липня, 14:08 |
Послуги з прибирання адміністративної будівлі1 послуга Адреса поставки: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Василя Порика будинок 29 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43217456 |
Поштова адреса | 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Василя Порика будинок 29 |
Ім'я |
Гальчак Тетяна |
Телефон | 380432561445 |
Ел. пошта | uprter@vin.gov.ua |