На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року №169 зі змінами
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відповідно до п. 1.1 та 1.2 Додатку 1.1 Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмета закупівлі) учасники повинні надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору , із значенням номеру та дати укладення такого договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів. Учасником ФОП "ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ" у наданих файлах («Довідка про досвід.pdf» та «Лист відгук.pdf»), у листі відгуку вказано про виконання договору щодо ремонту та технічного обслуговування автомобіля, натомість вимогами документації вимагалося ремонт та технічне обслуговування автомобілів. Крім того, у довідці в довільній формі про виконання аналогічних договорів, предмет договору вказано як «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», а вимагалося «договір на послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів», встановлено невідповідність поданих документів учасником в частині визначення аналогічного договору який вказаний в документації та документах пропозиції. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1.1 Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмета закупівлі) учасники повинні надати у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність персоналу відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер послуг з СТО, які мають необхідні знання та досвід (керівник, інженер, фахівці, робітники тощо), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, професію, загальний стаж роботи. Учасником ФОП "ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ" у наданому файлі («Довідка про наявність працівників.pdf», щодо підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію тобто наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказав лише всіх субпідрядників з посадами «фізична особа підприємець», а вимагалося наявність у учасника працівників, як: керівника, інженера, фахівців та робітників, встановлено невідповідність відповідно до поданих документів учасником в частині відсутності, таких працівників як робітники, достатньої кількості яких потрібно для виконання умов договору. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. На підставі викладеного, керуючись п. 6 розділу IV Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмета закупівлі) та п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити пропозицію учасника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до п. 1.1 та 1.2 Додатку 1.1 Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмета закупівлі) учасники повинні надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору , із значенням номеру та дати укладення такого договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів. Учасником ФОП "ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ" у наданих файлах («Довідка про досвід.pdf» та «Лист відгук.pdf»), у листі відгуку вказано про виконання договору щодо ремонту та технічного обслуговування автомобіля, натомість вимогами документації вимагалося ремонт та технічне обслуговування автомобілів. Крім того, у довідці в довільній формі про виконання аналогічних договорів, предмет договору вказано як «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», а вимагалося «договір на послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів», встановлено невідповідність поданих документів учасником в частині визначення аналогічного договору який вказаний в документації та документах пропозиції. Відповідно до п. 2.1 Додатку 1.1 Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмета закупівлі) учасники повинні надати у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність персоналу відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер послуг з СТО, які мають необхідні знання та досвід (керівник, інженер, фахівці, робітники тощо), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, професію, загальний стаж роботи. Учасником ФОП "ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ" у наданому файлі («Довідка про наявність працівників.pdf», щодо підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію тобто наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказав лише всіх субпідрядників з посадами «фізична особа підприємець», а вимагалося наявність у учасника працівників, як: керівника, інженера, фахівців та робітників, встановлено невідповідність відповідно до поданих документів учасником в частині відсутності, таких працівників як робітники, достатньої кількості яких потрібно для виконання умов договору. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. На підставі викладеного, керуючись п. 6 розділу IV Документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмета закупівлі) та п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити пропозицію учасника.
Код ЄДРПОУ | 2354703590 |
---|---|
Поштова адреса | 33018, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ САМОКИША, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Чернюк |
Телефон | +380673993588 |
Ел. пошта | mcmaxddanylyuk@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-07-20-001709-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 липня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 серпня, 16:18 |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів400 людино-година Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Всі суми, що підлягають сплаті за цим Договором, сплачуються в безготівковій формі на рахунок Виконавця по факту надання Послуг протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підпису актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) уповноваженими особами Сторін. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Найменування Замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код ЄДРПОУ Замовника 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування Закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Рівненська дирекція АТ «Укрпошта». Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22565760. Місцезнаходження Закупівельника: 33028, м. Рівне, вул. Чорновола, 1. Категорія Закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РІВНЕНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22565760 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, 33028, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ В. ЧОРНОВОЛА, будинок 1 |
Ім'я |
Місюкевич Віталій Федорович |
Телефон | 380502500892 |
Ел. пошта | misyukevych-vf@ukrposhta.ua |