На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
138 174.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43438988 |
---|---|
Поштова адреса | 21023, Україна, Вінницька область, Вінниця, Лебединського, 7А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сергій МУКОГОРЕНКО |
Телефон | 380504485509 |
Ел. пошта | vinnitsa@ustc.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-07-25-008373-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 138 174.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Таким чином, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону — наявні обставини застосувати переговорну процедуру закупівлі як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (оголошення UA-2022-06-03-002389-a та оголошення UA-2022-06-20-001063-a), у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. |
Дата останніх змін | 8 серпня, 09:58 |
---|
Кільце щіткове поліпропілен з металевою вставкою 120*550670 штука Адреса поставки: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, м. Вінниця, вул. Гліба Успенського, 6 Строк: до 30.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34910000-9, Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини |
Кільце щіткове поліпропілен безпроставкове 120*550352 штука Адреса поставки: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, м. Вінниця, вул. Гліба Успенського, 6 Строк: до 30.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34910000-9, Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини |
Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника. Розрахунок за договором проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання видаткової накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання з відстрочкою платежу. Кінцевий термін розрахунку – 31.12.2022 року за умови повного та якісного виконання умов договору Постачальником. У разі затримки відповідного бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому разі не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Вінницьке шляхове управління" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03338981 |
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, м. Вінниця, вул. Гліба Успенського, 6 |
Ім'я |
Семенюк Наталія |
Телефон | 380432276350 |
Ел. пошта | vindorupr@ukr.net |