На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 263 805.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Пропозиції розглянуто
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією
Тендерна пропозиція Учасника 2 - ТОВ "АРТ МАКСИМА" код ЄДРПОУ:39662421, не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, є підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника 2 на підставі пункту 1 та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та не допущення тендерної пропозиції Учасника 2 до аукціону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Тендерна пропозиція Учасника 2 - ТОВ "АРТ МАКСИМА" код ЄДРПОУ:39662421, не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, є підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника 2 на підставі пункту 1 та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та не допущення тендерної пропозиції Учасника 2 до аукціону.
Код ЄДРПОУ | 39662421 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА БОЛБОЧАНА, будинок 4-А, Н/П З №1 ПО №7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Тодадзе |
Телефон | +380503318636 |
Ел. пошта | at@artmaxima.ua |
Час публікації: 2022-09-06 19:51:42
Ідентифікатор: 564d7b6ab2f949f098caeffcca0e6305
Кінцевий строк для усунення: 2022-09-07 19:51:41
Опис
пунктом 2 Додатку 4 до Тендерної документації вимагається підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «документи, що підтверджують інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3. Довідка в довільній формі щодо наявності не менше 5 штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити наступну інформацію: перелік працівників із зазначенням ПІБ та посади, досвід роботи. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та вищезазначеними працівниками (наказ про призначення або скан-копії сторінок трудової книжки, заповнених сторінок та ті, на яких є якісь відмітки).» На підтвердження досвіду необхідно надати Довідку в довільній формі або за формою, що додається із зазначеною інформацію: ПІБ та посади, досвід роботи. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та вищезазначеними працівниками в довідці за підписом керівника уповноваженої особи учасника. Учасником не надано копії документів (наказ про призначення або скан-копії сторінок трудової книжки, заповнених сторінок та ті, на яких є якісь відмітки),що підтверджують трудові відносини між Учасником та вищезазначеним працівником Документи, не надано на одного з перелічених працівників в довідці, а саме: Паламарчук О.О. Для усунення невідповідності необхідно надати копії документів (наказ про призначення або скан-копії сторінок трудової книжки, заповнених сторінок та ті, на яких є якісь відмітки), що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівником Паламарчук О.О.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Відповідна довідка додається до тендерної пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39567559 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 01054, м.Київ, Шевченківський район, вулиця Ярославів Вал, будинок 17 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бухно Олена |
Телефон | 380504691331 |
Ел. пошта | ELENA.BUKHNO@JBESAND.COM |
Час публікації: 2022-09-06 20:07:46
Ідентифікатор: e9622f20a2ca4d7a816cc19f02de9b78
Кінцевий строк для усунення: 2022-09-07 20:07:19
Опис
пунктом 2 Додатку 4 до Тендерної документації вимагається підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «документи, що підтверджують інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3. Довідка в довільній формі щодо наявності не менше 5 штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити наступну інформацію: перелік працівників із зазначенням ПІБ та посади, досвід роботи. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та вищезазначеними працівниками (наказ про призначення або скан-копії сторінок трудової книжки, заповнених сторінок та ті, на яких є якісь відмітки).» На підтвердження досвіду необхідно надати Довідку в довільній формі або за формою, що додається із зазначеною інформацію: ПІБ та посади, досвід роботи. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та вищезазначеними працівниками в довідці за підписом керівника уповноваженої особи учасника. Учасником не надано копії документів (наказ про призначення або скан-копії сторінок трудової книжки, заповнених сторінок та ті, на яких є якісь відмітки),що підтверджують трудові відносини між Учасником та вищезазначеним працівником Документи, не надано на одного з перелічених працівників в довідці, а саме: Паламарчук О.О. Для усунення невідповідності необхідно надати копії документів (наказ про призначення або скан-копії сторінок трудової книжки, заповнених сторінок та ті, на яких є якісь відмітки), що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівником Паламарчук О.О.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
є довідка
Код ЄДРПОУ | 42754915 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, БУЛЬВАР ВАЦЛАВА ГАВЕЛА, будинок 4, ДЦ, офіс 428 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кактиш Алла |
Телефон | 380973307156 |
Ел. пошта | GRANATIVENT@GMAIL.COM |
Період оскаржень до 24 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Визнати тендер таким, що не відбувся відповідно до ДК код 55120000-7 Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях (Послуги із організації та забезпечення проведення заходів в рамках реалізації проекту «Епідеміологічний нагляд та відповідь на загрозу пташиного та пандемічного грипу з боку національних органів здоров'я поза межами США»), очікувана вартість закупівлі – 1 263 805,00 грн без ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-28-001416-a, з підстави, що передбачена згідно ч. 5 пп. 2 ст. 32 Закону, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-07-28-001416-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 263 805.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 638.05 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 20 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 жовтня, 20:09 |
Аукціон |
20 вересня, 13:55 Переглянути |
ДК код 55120000-7 Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях (Послуги із організації та забезпечення проведення заходів в рамках реалізації проекту «Епідеміологічний нагляд та відповідь на загрозу пташиного та пандемічного грипу з боку національних органів здоров'я поза межами США»)CPV 55120000-7 Services for the organization of meetings and conferences in hotels (Services for the organization and provision of events within the framework of the project "Epidemiological surveillance and response to the threat of avian and pandemic influenza by national health authorities outside the United States")8 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 29.09.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55120000-7, Послуги з організації зустрічей і конференцій у готелях |
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником після отримання від Виконавця документів, визначених в пункті 5.5 Договору, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Фактичного кошторису та Акту приймання-передачі послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40524109 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41 |
Ім'я |
Сак Ірина |
Телефон | 380671676273 |
Ел. пошта | i.sak@phc.org.ua |