На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1150.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до абзацу 4 пунку 3.1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель". З метою забезпечення санітарно-гігієнічних та протиепідемічних режимів, оптимізації заходів щодо недопущення та попередження поширення інфекції при наданні медичних послуг “Стаціонарна допомога пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-COV-2”, виконання вимог наказу МОЗ України від 17.09.2021 №2122 “Про внесення змін до стандартів медичної допомоги “Коронавірусна хвороба (COVID-19)” розділ 6,7.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-07-29-006418-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 150.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 серпня, 15:29 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 серпня, 15:29 |
Дата останніх змін | 9 серпня, 15:30 |
Фартух захисний від інфекційних агентів одноразовий поліетиленовий1000 штука Адреса поставки: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6 Строк: до 31.08.2022 15:29 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Код НК 024:2019: 35778, Хірургічний фартух, одноразовий |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02774119 |
Поштова адреса | 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6 |
Ім'я |
Ігнатенко Тетяна Іванівна ( ) |
Телефон | +380631419049 |
Ел. пошта | dzo.prozorro22@gmail.com |