На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 434 860.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Не надав документи по ст.17. Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
не надано такі документи: • Довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. • Правові підстави наявності обладнання та матеріально- технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей (копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу. • Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів • Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. • В разі, якщо учасник не має власного транспорту та використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції надає копію договору про надання транспортних послуг або договору оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір; • довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. • довідка у довільній формі про наявність укладеного аналогічного договору*, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) (із зазначенням його найменування, адреси, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі); • копія аналогічного договору, що зазначені у довідці. • позитивний лист – відгук від замовника про виконання договору, зазначеного у довідці; відгук повинен бути належно оформлений, містити дати видачі такого документу і вихідний номер). • Копії документу, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсний впродовж 2021-2022 років. Дійсність договорів що пролонгуються підтверджуються листом виробника (дистриб’ютора, дилера). • Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі • Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). • Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015/ ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT). • Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). • Акти Держпродспоживслужби (без виявлених порушень), датовані не раніше ніж за 12 місяців до кінцевої дати подання пропозиції, де відображені результати проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. • Копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: фізико-хімічними, токсилогічними та органолептичними показниками (наявність немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, ГМО тощо), тощо – документи повинні буди дійсними на дату оголошення торгів. Замовником випробувань повинен виступати Учасник або виробник (дистриб’ютор, дилер). • Гарантійний лист про те, що подана ним інформація та документи є достовірними; • Гарантійний лист про формальні (несуттєві помилки); • Гарантійний лист щодо можливості забезпечення кількості в повному обсязі, якості товарів та своєчасної доставки їх до кожного окремого закладу освіти (у довільній формі). Якщо Учасник не є виробником надати гарантійний лист від виробника на ім’я Замовника з підтвердженням можливості постачання Учаснику предмету закупівлі в термін, з рівнем якості, та в обсязі згідно технічних вимог закупівлі (вказати номер оголошення). • Довідку про учасника (згідно додатку 3 до тендерної документації) • У складі тендерної пропозиції учасником подається гарантійний лист про те, що поставка товару буде здійснюватися протягом 2022 року. • Проєкту договору; • Лист-гарантія про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону • Довідку про учасника; • Тендерної документації; • Технічна специфікація предмету закупівлі; • Обгрунтування аномально низької ціни.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не надано такі документи: • Довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. • Правові підстави наявності обладнання та матеріально- технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей (копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу. • Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів • Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. • В разі, якщо учасник не має власного транспорту та використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції надає копію договору про надання транспортних послуг або договору оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір; • довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. • довідка у довільній формі про наявність укладеного аналогічного договору*, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) (із зазначенням його найменування, адреси, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі); • копія аналогічного договору, що зазначені у довідці. • позитивний лист – відгук від замовника про виконання договору, зазначеного у довідці; відгук повинен бути належно оформлений, містити дати видачі такого документу і вихідний номер). • Копії документу, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсний впродовж 2021-2022 років. Дійсність договорів що пролонгуються підтверджуються листом виробника (дистриб’ютора, дилера). • Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ISO 22000:2007(ISO 22000:2005) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі • Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). • Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015/ ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT). • Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). • Акти Держпродспоживслужби (без виявлених порушень), датовані не раніше ніж за 12 місяців до кінцевої дати подання пропозиції, де відображені результати проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. • Копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: фізико-хімічними, токсилогічними та органолептичними показниками (наявність немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, ГМО тощо), тощо – документи повинні буди дійсними на дату оголошення торгів. Замовником випробувань повинен виступати Учасник або виробник (дистриб’ютор, дилер). • Гарантійний лист про те, що подана ним інформація та документи є достовірними; • Гарантійний лист про формальні (несуттєві помилки); • Гарантійний лист щодо можливості забезпечення кількості в повному обсязі, якості товарів та своєчасної доставки їх до кожного окремого закладу освіти (у довільній формі). Якщо Учасник не є виробником надати гарантійний лист від виробника на ім’я Замовника з підтвердженням можливості постачання Учаснику предмету закупівлі в термін, з рівнем якості, та в обсязі згідно технічних вимог закупівлі (вказати номер оголошення). • Довідку про учасника (згідно додатку 3 до тендерної документації) • У складі тендерної пропозиції учасником подається гарантійний лист про те, що поставка товару буде здійснюватися протягом 2022 року. • Проєкту договору; • Лист-гарантія про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону • Довідку про учасника; • Тендерної документації; • Технічна специфікація предмету закупівлі; • Обгрунтування аномально низької ціни.
Код ЄДРПОУ | 2892205363 |
---|---|
Поштова адреса | 44412, Україна, Волинська область, 44412, Волинська обл., Старовижівський р-н, село Дубечне, ВУЛИЦЯ КОСТЮЧИКА, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Костючик Ганна Петрівна |
Телефон | +380501483361 |
Ел. пошта | anna.php2012@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3096805110 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 43000, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ КОНЯКІНА, будинок 37А, квартира 100 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ковальчук Віктор |
Телефон | 380997240870 |
Ел. пошта | torgprodgroup@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-02-003129-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 434 860.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 14 348.60 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 12:27 |
Аукціон |
19 серпня, 15:10 Переглянути |
вершкове масло від 72,5 % жирності5180 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15530000-2, Вершкове масло |
Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товари здійснюються протягом 5 банківських днів з дня отримання Замовником відповідного фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти Луцької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44186267 |
Поштова адреса | 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
Ім'я |
Ходун Ірина |
Телефон | 380332783558 |
Ел. пошта | hodun2021@gmail.com |