На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
1. Відповідно до абз. 3 п. 3.1.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, усі документи, складені учасником, мають бути адресовані Замовнику. Однак, аналізом тендерної пропозиції ФОП "ПІРОГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" встановлено, що такі файли як «Відомості про учасника (1).pdf», «Гарантійний лист 80.pdf», «Гарантійний лист - ціна ринкова.pdf», «Гарантійний лист про заміну товару (1) (8).pdf», «Гарантійний лист про можливість поставки.pdf», «Гарантійний лист про можливість поставки до закладу.pdf », «Гарантійний лист про ціну з витратами.pdf», «Гарантійний лист щодо одержання дозволів.pdf», «Гарантійний лист щодо поставки товари.pdf», «Гарантійний лист щодо підтвердження якості товару.pdf», «Довідка відповідає ПХП.pdf », «Довідка до повноважень ФОП.pdf», «довідка МТО.pdf», «Довідка право на підпис документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.pdf», «Довідка про відсутн. підстав передбачених ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі.pdf», «довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», «довідка щодо ліцензування.pdf», «Документи по ящиках.pdf», «Лист згода з істотними умовами договору.pdf», «лист щодо тари мішки.pdf», «лист щодо тари ящики.pdf », «Лист-згода.pdf», «Обробка персональних даних.pdf», «Обробка персональних даних водія.pdf», «Обробка ТЗ і СКЛАДУ_compressed.pdf», «письмо згода.pdf», «Характеристика товару.pdf», «Характеристика товару сок.pdf», «інформаційна довідка про відносини.pdf» не адресовані Замовнику, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до таблиці Додатку 2 «Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі» Замовником висувалась вимога до фасування фруктових, овочевих, фруктово-ягідних соків в асортименті, а саме 1-3 л, тетрапак. Учасником у складі тендерної пропозиції запропоновано товар ТОВ «ЕКО-СФЕРА». Відповідно до документу «Характеристика товару сок.pdf» соки ТОВ «ЕКО-СФЕРА», фасуються в термопакет 0,2л, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі. 3. Відповідно до п. 2 (перелік документів та інформації для підтвердження відповідності) таблиці 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 Замовником висувалась вимога щодо надання копій паспорта (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином. Учасником надано такі файли як «копія паспорта і кода Пірог Ю.В..pdf» та «паспорт Юри.pdf», де наявні скан-копії 1-6 сторінки паспорта та місце проживання, але не завірені належним чином, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі. 4. Відповідно до п. 5 таблиці 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 Учасник повинен надати відомості про учасника за встановленою формою: Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”. 1. Повна та скорочена назва учасника: 2. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.): 3. Організаційно-правова форма: 4. Форма власності: 5. Юридична адреса: 6. Поштова адреса: 7. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). Учасником надано такий файл як «Відомості про учасника (1).pdf», де не вказано скорочену назву учасника, статус учасника, організаційно-правова форма, форма власності, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Відповідно до абз. 3 п. 3.1.4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, усі документи, складені учасником, мають бути адресовані Замовнику. Однак, аналізом тендерної пропозиції ФОП "ПІРОГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" встановлено, що такі файли як «Відомості про учасника (1).pdf», «Гарантійний лист 80.pdf», «Гарантійний лист - ціна ринкова.pdf», «Гарантійний лист про заміну товару (1) (8).pdf», «Гарантійний лист про можливість поставки.pdf», «Гарантійний лист про можливість поставки до закладу.pdf », «Гарантійний лист про ціну з витратами.pdf», «Гарантійний лист щодо одержання дозволів.pdf», «Гарантійний лист щодо поставки товари.pdf», «Гарантійний лист щодо підтвердження якості товару.pdf», «Довідка відповідає ПХП.pdf », «Довідка до повноважень ФОП.pdf», «довідка МТО.pdf», «Довідка право на підпис документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.pdf», «Довідка про відсутн. підстав передбачених ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі.pdf», «довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», «довідка щодо ліцензування.pdf», «Документи по ящиках.pdf», «Лист згода з істотними умовами договору.pdf», «лист щодо тари мішки.pdf», «лист щодо тари ящики.pdf », «Лист-згода.pdf», «Обробка персональних даних.pdf», «Обробка персональних даних водія.pdf», «Обробка ТЗ і СКЛАДУ_compressed.pdf», «письмо згода.pdf», «Характеристика товару.pdf», «Характеристика товару сок.pdf», «інформаційна довідка про відносини.pdf» не адресовані Замовнику, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до таблиці Додатку 2 «Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі» Замовником висувалась вимога до фасування фруктових, овочевих, фруктово-ягідних соків в асортименті, а саме 1-3 л, тетрапак. Учасником у складі тендерної пропозиції запропоновано товар ТОВ «ЕКО-СФЕРА». Відповідно до документу «Характеристика товару сок.pdf» соки ТОВ «ЕКО-СФЕРА», фасуються в термопакет 0,2л, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі. 3. Відповідно до п. 2 (перелік документів та інформації для підтвердження відповідності) таблиці 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 Замовником висувалась вимога щодо надання копій паспорта (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином. Учасником надано такі файли як «копія паспорта і кода Пірог Ю.В..pdf» та «паспорт Юри.pdf», де наявні скан-копії 1-6 сторінки паспорта та місце проживання, але не завірені належним чином, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі. 4. Відповідно до п. 5 таблиці 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 Учасник повинен надати відомості про учасника за встановленою формою: Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”. 1. Повна та скорочена назва учасника: 2. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.): 3. Організаційно-правова форма: 4. Форма власності: 5. Юридична адреса: 6. Поштова адреса: 7. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). Учасником надано такий файл як «Відомості про учасника (1).pdf», де не вказано скорочену назву учасника, статус учасника, організаційно-правова форма, форма власності, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3519110039 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ПРОВУЛОК ГОРОДНІЙ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрій Пірог |
Телефон | +380678624772 |
Ел. пошта | 1996pirog1996@gmail.com |
Відповідно до п. 2 (перелік документів та інформації для підтвердження відповідності) таблиці 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 Замовником висувалась вимога щодо надання копій паспорта (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином. Учасником надано такий файл як «Паспорт.pdf», де наявні скан-копії всіх сторінок, паспорта та місце проживання, але не завірені належним чином, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучається
Відповідно до п. 2 (перелік документів та інформації для підтвердження відповідності) таблиці 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 Замовником висувалась вимога щодо надання копій паспорта (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином. Учасником надано такий файл як «Паспорт.pdf», де наявні скан-копії всіх сторінок, паспорта та місце проживання, але не завірені належним чином, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3060916237 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Прибузька 44 кв.95 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бондарчук Олександр Володимирович |
Телефон | +380972621919 |
Ел. пошта | Vital-tone@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2669703444 |
---|---|
Поштова адреса | 29028, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Панаса Мирного буд.28/3, квартира 70 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Роїк Людмила |
Телефон | 380671635415 |
Ел. пошта | Kaban6@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-03-003524-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 10:32 |
Аукціон |
19 серпня, 15:57 Переглянути |
Фруктові, овочеві, фруктово-ягідні соки в асортименті10000 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02146920 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53 |
Ім'я |
Банашко Анна Олександрівна |
Телефон | 380980395294 |
Ел. пошта | a.banashko17@gmail.com |