На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 39981172 |
---|---|
Поштова адреса | 39628, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ НЕКРАСОВА, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Людмила Хилобок |
Телефон | +380974642233,+380969365923 |
Ел. пошта | autosvit2015@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Не передбачено
Код ЄДРПОУ | 30481196 |
---|---|
Поштова адреса | 39601, Україна, Полтавська область, Кременчук, бульвар Автокразівський, 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Давидов Максим Олексійович |
Телефон | 380939087646,380677397242 |
Ел. пошта | ppvkpalfa@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-03-008222-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 400 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 14 400.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 вересня, 15:25 |
Аукціон |
22 серпня, 12:12 Переглянути |
сміттєвоз з заднім завантаженням1 одиниця Адреса поставки: 09301, Україна, Київська область, селище міського типу Володарка , за адресою замовника Строк: до 15.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34140000-0, Великовантажні мототранспортні засоби |
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; інша інформація: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%); назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: сміттєвоз з заднім завантаженням - код (ДК 021:2015) - 34144510-6 - сміттєвози
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "ВОЛОДАРКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35450817 |
Поштова адреса | 09300, Україна, Київська область, Володарський район селище міського типу Володарка , ПРОВУЛОК ПЕРЕМОГИ буд. 3 |
Ім'я |
Денисюк В"ячеслав Михайлович |
Телефон | +380456951194 |
Ел. пошта | voda_volodrka@bigmir.net |