На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 427 442.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Заблоковано
Відповідно до частини четвертої Розділу 4 тендерної документації електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. У разі отримання Замовником та Учасником інформації про аномально низьку ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, учасник зобов’язаний надати обґрунтування аномально низької ціни своєї тендерної пропозиції, яке може містити інформацію про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника, отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до частини п’ятої статті 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Станом на 31.08.2022 року ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС" не надано, у визначений Законом термін, обґрунтування в довільній формі щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції. Враховуючи вимоги абзацу другого частини чотирнадцятої статті 29 Закону, Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Відповідно до абзацу сьомого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
Відповідно до частини четвертої Розділу 4 тендерної документації електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. У разі отримання Замовником та Учасником інформації про аномально низьку ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, учасник зобов’язаний надати обґрунтування аномально низької ціни своєї тендерної пропозиції, яке може містити інформацію про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника, отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до частини п’ятої статті 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Станом на 31.08.2022 року ТОВ "РЕМГАЗСЕРВІС" не надано, у визначений Законом термін, обґрунтування в довільній формі щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції. Враховуючи вимоги абзацу другого частини чотирнадцятої статті 29 Закону, Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Відповідно до абзацу сьомого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону.
Код ЄДРПОУ | 43136655 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Головін |
Телефон | +380988022045 |
Ел. пошта | remgaz2019@gmail.com |
Час публікації: 2022-08-29 14:38:25
Ідентифікатор: 49c7dd3781c34fdf915f5ee0e4169a62
Кінцевий строк для усунення: 2022-08-31 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Відповідно до частини четвертої Розділу 4 тендерної документації електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. У разі отримання Замовником та Учасником інформації про аномально низьку ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, учасник зобов’язаний надати обґрунтування аномально низької ціни своєї тендерної пропозиції, яке може містити інформацію про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника, отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до частини п’ятої статті 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Станом на 02.09.2022 року ТОВ БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП не надано, у визначений Законом термін, обґрунтування в довільній формі щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції. Враховуючи вимоги абзацу другого частини чотирнадцятої статті 29 Закону, Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Відповідно до абзацу сьомого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
Без залучення субпідрядної організацію
Відповідно до частини четвертої Розділу 4 тендерної документації електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. У разі отримання Замовником та Учасником інформації про аномально низьку ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, учасник зобов’язаний надати обґрунтування аномально низької ціни своєї тендерної пропозиції, яке може містити інформацію про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника, отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до частини п’ятої статті 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Станом на 02.09.2022 року ТОВ БУД-ЕКСПЕРТ ГРУП не надано, у визначений Законом термін, обґрунтування в довільній формі щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції. Враховуючи вимоги абзацу другого частини чотирнадцятої статті 29 Закону, Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Відповідно до абзацу сьомого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону.
Код ЄДРПОУ | 41178431 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Саксаганського, будинок 43Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шмальц Вадим Олександрович |
Телефон | +380502598988 |
Ел. пошта | budexpertgroup@gmail.com |
Час публікації: 2022-08-31 15:13:26
Ідентифікатор: b6fd586d72a546f6aa6e38706d84220b
Кінцевий строк для усунення: 2022-09-02 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Відповідно до частини першої Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію на виконання вимоги статті 17 Закону, зокрема: 6. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). Відповідно до статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. У складі тендерної пропозиції ТОВ ЗАУБЕР завантажено файл «02 Довідка ст.17.pdf», в якому міститься документ Вих. № 20220825-06 від 25.08.2022 року (Інформація про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), в якому Учасник повідомляє про відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: «…- п.6 ч.1 Посадову особу Учасника процедури закупівлі директора товариства Галушко Олену Петрівну, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає нормам Закону та вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ ЗАУБЕР не відповідає вимогам Замовника передбачених частиною першою статті 31 Закону, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
Відповідно до частини першої Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - Відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію на виконання вимоги статті 17 Закону, зокрема: 6. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). Відповідно до статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. У складі тендерної пропозиції ТОВ ЗАУБЕР завантажено файл «02 Довідка ст.17.pdf», в якому міститься документ Вих. № 20220825-06 від 25.08.2022 року (Інформація про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), в якому Учасник повідомляє про відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: «…- п.6 ч.1 Посадову особу Учасника процедури закупівлі директора товариства Галушко Олену Петрівну, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає нормам Закону та вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ ЗАУБЕР не відповідає вимогам Замовника передбачених частиною першою статті 31 Закону, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Код ЄДРПОУ | 43503957 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, м. Київ, Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, офіс 177 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Логвиненко Дмитро Іванович |
Телефон | +380993188994 |
Ел. пошта | sauber.ua@gmail.com |
Час публікації: 2022-09-02 14:31:11
Ідентифікатор: fadc3fac67a342ff992006141f2eeda0
Кінцевий строк для усунення: 2022-09-06 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43124566 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ БОЛСУНОВСЬКА, будинок 8А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Зіско |
Телефон | +380980256874 |
Ел. пошта | specgaz2019@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-11-008298-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 427 442.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 14 274.42 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 19 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 вересня, 11:24 |
Аукціон |
29 серпня, 14:38 Переглянути |
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних каналів в житлових будинках з газовими плитами37733 одиниця Адреса поставки: 02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90915000-4, Послуги з чищення печей і димарів |
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних каналів в житлових будинках з газовими колонками677 одиниця Адреса поставки: 02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90915000-4, Послуги з чищення печей і димарів |
Послуги з технічного обслуговування димових каналів677 одиниця Адреса поставки: 02175, Україна, м. Київ, Дарницький район, житлові будинки Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90915000-4, Послуги з чищення печей і димарів |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39604270 |
Поштова адреса | 02175, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе 148-А |
Ім'я |
Рудик Оксана Анатоліївна |
Телефон | 380445632767,380672202671 |
Ел. пошта | kk_tender@kkdarn.kiev.ua |