На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-12-008176-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Підстава для проведення Переговірної процедури закупівлі – пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником було оголошено процедури Закупівлі за номерами ідентифікатор тендеру із системи Prozorro UA-2022-06-03-003417-aта ідентифікатор тендеру із системи Prozorro UA-2022-06-20-006634-aякі були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. |
Дата останніх змін | 31 серпня, 08:36 |
---|
Свинина1100 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15113000-3, Свинина |
Печінка куряча450 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15114000-0, Потрухи |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних/товаро-транспортних накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Оплату за поставлений товар протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Хотинська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04062205 |
Поштова адреса | 60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин, вул.Кобилянської О., 2 А |
Ім'я |
Галина Цвик |
Телефон | +380680863774 |
Ел. пошта | hoti_amu@ukr.net |