На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50101, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, будинок 30. Категорія замовника -Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Вид закупівлі - відкриті торги, для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 млн грн.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3043819513 |
---|---|
Поштова адреса | 50093, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 59, квартира 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Коваль |
Телефон | +380675600234 |
Ел. пошта | oleg.smit@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2706412530 |
---|---|
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Співдружності, будинок 47, квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Жаботинський |
Телефон | +380675396097 |
Ел. пошта | olegsvarog@icloud.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-12-008726-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 90 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 450.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 18 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 серпня, 15:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 15:53 |
Аукціон |
29 серпня, 14:48 Переглянути |
Послуги з розміщення (поклейки) плакатів із соціально значущою інформацією розміром 3*6м245 штука Адреса поставки: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Героїв АТО, 30 Строк: до 28.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Послуги з розміщення (поклейки) банерів із соціально значущою інформацією розміром 3*6м5 штука Адреса поставки: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Героїв АТО, 30 Строк: до 28.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Платежі за цим Договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий банківський рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжним дорученням за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника, після фактичного надання послуг.Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунку(-ків) та акту(-ів) приймання-передач наданих послуг, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44338222 |
Поштова адреса | 50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, пл. Молодіжна, будинок 1 |
Ім'я |
Оксана Артеменко |
Телефон | +380971057040 |
Ел. пошта | yo_reklama@ukr.net |