На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
247 520.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
- Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: не надав скан-копії документів, які підтверджують дійсність договору оренди приміщень дійсний на 2022 рік, що не відповідає вимогам п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації та підлягає відхиленню у відповідності до абзацу 6 пункту 1 статті 31 Закону
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
- Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: не надав скан-копії документів, які підтверджують дійсність договору оренди приміщень дійсний на 2022 рік, що не відповідає вимогам п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації та підлягає відхиленню у відповідності до абзацу 6 пункту 1 статті 31 Закону
Код ЄДРПОУ | 44375369 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, вул.Щекавицька, будинок 57 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Наровило Дмитро |
Телефон | 0934667037 |
Ел. пошта | d.narovylo@khleb.com.ua |
- Учасник не надав скан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4, що не відповідає вимогам п.1 Розділу III тендерної документації; - Учасником не надано скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає вимогам п.1 Розділу III тендерної документації; - Учасник не надав лист згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», згідно Додатку № 6, що не відповідає вимогам п.1 Розділу III тендерної документації; - Учасник не надав копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації; - Учасник не надав гарантійний лист, яким постачальник гарантує, що продукція, буде постачатися вчасно в заклади освіти, щоденно, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації; - Учасник не надав гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при постачанні іншим Замовникам продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
- Учасник не надав скан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4, що не відповідає вимогам п.1 Розділу III тендерної документації; - Учасником не надано скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що не відповідає вимогам п.1 Розділу III тендерної документації; - Учасник не надав лист згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», згідно Додатку № 6, що не відповідає вимогам п.1 Розділу III тендерної документації; - Учасник не надав копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації; - Учасник не надав гарантійний лист, яким постачальник гарантує, що продукція, буде постачатися вчасно в заклади освіти, щоденно, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації; - Учасник не надав гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при постачанні іншим Замовникам продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 3140511555 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04119, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 83, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Іван Хохотва |
Телефон | |
Ел. пошта | IKHOKHOTVA@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-16-002624-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 247 520.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 237.60 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 22 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 00:04 |
Аукціон |
1 вересня, 14:42 Переглянути |
Початок аукціону: | 1 вересня, 14:19 |
хліб житній4000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
батон нарізний київський вищого ґатунку2000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого товару в заклади освіти Дарницького району та після надання Постачальником зведеної видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37448113 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Ім'я |
Чигир Галина Іванівна |
Телефон | 380445631724 |
Ел. пошта | tender-uo2@ukr.net |