На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
176 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Крупи різні
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Відповідно до вимог Додатку 2 Оголошення: - «Учасники обов’язково надають у складі своєї попередньої пропозиції всі документи, які підтверджують якість товару, що пропонується ними на торги … Продукти повинні не перевищувати строки зберігання» Учасником Продцент Плюс надані документи якості на Крупу пшеничну, дата виготовлення 15.12.2021 року, дата виробництва – 08.11.2021 року, а строк придатності 9 міс., тобто надана продукція перевищує строки зберігання. 2. Згідно вимоги замовника учасник надав гарантійний лист №2720 від 29.08.2022року щодо навантажувально -розвантажувальних робіт товару на слад замовника виконуватиме самостійно. Для виконання даної професії повинна бути відповідна посада (вантажник). Учасником надано Довідку вих.№2728 від 29.08.2022 року про наявність працівників де дана посада (вантажника) в штаті відсутня. 3. При наданні інформаційної довідки за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, загального стажу роботи та надати копії їх особистих медичних книжок з вчасним проходженням медичних оглядів та відміткою про допуск до роботи працівників, що будуть безпосередньо залучені до виконання договору.» 4. Учасником надано Довідку вих.№2728 від 29.08.2022 року про наявність працівників. Надано медичні книжки працівників з датою проведення медичного огляду періодичність 1 раз на рік. Однак, на виконання статті 21 Закону України „Про захист населення від інфекційних хвороб” постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001р. № 559 затверджено Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам та Порядок проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок. Працівники зобов’язані проходити медичні огляди відповідно до Порядку проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001р. № 559. Крім того, наказом Міністерства охорони здоров’я від 23 липня 2002р. № 280 затверджено Перелік необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов’язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення. Працівники визначених професій проходять періодичні медичні огляди один раз на рік, разом з тим, деякі категорії працівників проходять періодичні медичні огляди два рази на рік в цілому, або медичні огляди у певних лікарів два рази на рік. Працівники які мають тісний контакт з продуктами харчування повинні проходити медичні обстеження з періодичністю 2 рази на рік. Отже, пропозиція ПП "Продцентр-плюс" не відповідає вимогам тендерної документації замовника та кваліфікаційному критерію статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до вимог Додатку 2 Оголошення: - «Учасники обов’язково надають у складі своєї попередньої пропозиції всі документи, які підтверджують якість товару, що пропонується ними на торги … Продукти повинні не перевищувати строки зберігання» Учасником Продцент Плюс надані документи якості на Крупу пшеничну, дата виготовлення 15.12.2021 року, дата виробництва – 08.11.2021 року, а строк придатності 9 міс., тобто надана продукція перевищує строки зберігання. 2. Згідно вимоги замовника учасник надав гарантійний лист №2720 від 29.08.2022року щодо навантажувально -розвантажувальних робіт товару на слад замовника виконуватиме самостійно. Для виконання даної професії повинна бути відповідна посада (вантажник). Учасником надано Довідку вих.№2728 від 29.08.2022 року про наявність працівників де дана посада (вантажника) в штаті відсутня. 3. При наданні інформаційної довідки за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, загального стажу роботи та надати копії їх особистих медичних книжок з вчасним проходженням медичних оглядів та відміткою про допуск до роботи працівників, що будуть безпосередньо залучені до виконання договору.» 4. Учасником надано Довідку вих.№2728 від 29.08.2022 року про наявність працівників. Надано медичні книжки працівників з датою проведення медичного огляду періодичність 1 раз на рік. Однак, на виконання статті 21 Закону України „Про захист населення від інфекційних хвороб” постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001р. № 559 затверджено Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам та Порядок проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок. Працівники зобов’язані проходити медичні огляди відповідно до Порядку проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001р. № 559. Крім того, наказом Міністерства охорони здоров’я від 23 липня 2002р. № 280 затверджено Перелік необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов’язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення. Працівники визначених професій проходять періодичні медичні огляди один раз на рік, разом з тим, деякі категорії працівників проходять періодичні медичні огляди два рази на рік в цілому, або медичні огляди у певних лікарів два рази на рік. Працівники які мають тісний контакт з продуктами харчування повинні проходити медичні обстеження з періодичністю 2 рази на рік. Отже, пропозиція ПП "Продцентр-плюс" не відповідає вимогам тендерної документації замовника та кваліфікаційному критерію статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 37677991 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Шевченка, будинок 27/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Лінькова |
Телефон | +380676565178 |
Ел. пошта | prodcentr3@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2278611934 |
---|---|
Поштова адреса | 17000, Україна, Чернігівська область, Козелец, улица Ивана Мазепы, 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Хоменко |
Телефон | 0679581375 |
Ел. пошта | xomenko_dima@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2419402671 |
---|---|
Поштова адреса | 03179, Україна, Київська область, Київ, Прилужна, 14-А, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гончаренко Володимир |
Телефон | 380509626782 |
Ел. пошта | GONCARENKOVOLODIMIR@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-18-009612-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 176 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 882.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 24 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 вересня, 10:47 |
Аукціон |
5 вересня, 15:27 Переглянути |
Пшоно600 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612000-1, Борошно зернових та овочевих культур і супутня продукція |
Гречана крупа (ядро)200 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612000-1, Борошно зернових та овочевих культур і супутня продукція |
Ячмінна крупа650 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612000-1, Борошно зернових та овочевих культур і супутня продукція |
Пшенична крупа650 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612000-1, Борошно зернових та овочевих культур і супутня продукція |
Геркулес550 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613380-5, Вівсяні пластівці |
Перлова400 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612000-1, Борошно зернових та овочевих культур і супутня продукція |
Борошно пшеничне В/Г1000 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612100-2, Борошно пшеничне |
Рис довгозернистий550 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15614100-6, Рис довгозернистий |
Вівсянка500 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, вул.Міська,2 Строк: до 31.12.2022 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613100-9, Вівсяна крупа |
Розрахунок за поставлені товари здійснюється за фактом поставки товарів, на умовах відстрочки платежу до 30 днів. Бюджетні зобов'язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних призначень (асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлені товари здійснюються протягом 7 банківський днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188795 |
Поштова адреса | 04075, Україна, Київська область, Київ, Міська 2 |
Ім'я |
Кріва Любов Миколаївна |
Телефон | 380505975781,380505975781 |
Ел. пошта | Pv_pni@bigmir.net |