На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 162 193.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3386306118 |
---|---|
Поштова адреса | 03141, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ АМОСОВА, будинок 4, квартира 276 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тимофій Андрійович Кістаєв |
Телефон | +380672190348 |
Ел. пошта | kistaev.tymofiy@marios.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33977658 |
---|---|
Поштова адреса | 42700, Україна, Сумська область, місто Охтирка, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 127 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Долгий |
Телефон | +380503070535 |
Ел. пошта | ahtshtil@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21449299 |
---|---|
Поштова адреса | 59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький р-н, місто Сторожинець, ВУЛ. КЛИНІВСЬКА , будинок 48, корпус А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Георгій Мітрік |
Телефон | +380502831178 |
Ел. пошта | mitrik2011@yandex.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3176708196 |
---|---|
Поштова адреса | 78300, Україна, Івано-Франківська область, місто Снятин, вул.Данила Галицького буд.41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Божовський Любомир Мирославович |
Телефон | +380969569638 |
Ел. пошта | trenddecor1@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-08-18-010286-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 162 193.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 810.97 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 24 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 27 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 вересня, 14:02 |
Аукціон |
29 серпня, 13:15 Переглянути |
1. Лавка вулична Trend Decor LP057 Д 550 , В 44, Г 545 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 01.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
2. Лавки накладні на гранітну основу 1820х 540х440мм6 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 01.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
3. Пуф накладний на гранітну основу 900х540х440мм1 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 01.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
4. Пуф вуличний 550х540х440 мм. (на основі паркової лавки trend decor LP057)6 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 01.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
5. Крісло вуличне 550х 540х780мм5 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 01.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
6. Лавка вулична trend decor тетрамино 001, 1960х850х600 мм10 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 01.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
7. Лавка паркова trend decor lp05429 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 01.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
8. Лавка паркова trend decor lp0533 штука Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, Департамент інфраструктури та благоустрою (або ін. місце в межах м.Чернівців, що буде погоджено додатково письмово) Строк: до 01.10.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39113600-3, Лавки |
Покупець має право здійснювати попередню оплату за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % вартості Договору на строк не більше 2 місяців. Попередня оплата здійснюється за рішенням Покупця протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Постачальника. У разі здійснення Покупцем такої попередньої оплати, Постачальник зобов’язаний до спливу 2-х місячного терміну з дня отримання попередньої оплати передати Покупцю товар та надати видаткову накладну. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Покупець здійснює оплату за переданий товар (або його окрему партію) шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної. Покупець не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44327100 |
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Ім'я |
Віталій Гулейчук |
Телефон | +380372553740 |
Ел. пошта | v.guleychuk@gmail.com |